hallo ik ben cody
-
dominique
-
dominique
deze foto is vanmorgen genomen nadat hij dus niet op de bank mee mocht doen met de kindjes spelen op de nintendo
normaal zitten mijn kindjes voor de bank op hun knieen en cody dus ook dus ik wou een foto maken van de kids met cody tussen hun in dus 3 kontjes op de foto maar dat werdt hem niet dus mischien in de loop van deze weken meer succes

normaal zitten mijn kindjes voor de bank op hun knieen en cody dus ook dus ik wou een foto maken van de kids met cody tussen hun in dus 3 kontjes op de foto maar dat werdt hem niet dus mischien in de loop van deze weken meer succes

-
daantjuh85
- Hele grote hondenneus

-
dominique
ff weer een updatje
hier gaat het goed cody groeit als kool
het wordt al een flinke vent
vorige week zijn we weer begonnen met de cursus wat cody heel erg leuk vind (vooral de andere honden)
ik wou proberen om vanavond wat foto's te schieten van het hele korps
en hoop ik dat ik jullie wat kan laten zien dat ik foto's mag plaatsen met toestemming van de anderen
op dit moment hebben we het idee dat hij aan het wissellen is met de kiezen omdat hij slecht de brok eet en als ik het zacht maak eet hij het gemakkelijk
we houden jullie op de hoogte
groetjes dominique
hier gaat het goed cody groeit als kool
het wordt al een flinke vent
vorige week zijn we weer begonnen met de cursus wat cody heel erg leuk vind (vooral de andere honden)
ik wou proberen om vanavond wat foto's te schieten van het hele korps
en hoop ik dat ik jullie wat kan laten zien dat ik foto's mag plaatsen met toestemming van de anderen
op dit moment hebben we het idee dat hij aan het wissellen is met de kiezen omdat hij slecht de brok eet en als ik het zacht maak eet hij het gemakkelijk
we houden jullie op de hoogte
groetjes dominique
-
M_n_q_e
- Hele grote hondenneus

-
daantjuh85
- Hele grote hondenneus

-
daantjuh85
- Hele grote hondenneus

Ffies helder momentje, ws bedoel je natuurlijk de anderen van de cursus.. Daar heb ik natuurlijk niks over te zeggendaantjuh85 schreef:Waarom niet! We houden van fotos hoor! Ikke iigdominique schreef:ff weer een updatje
hoop ik dat ik jullie wat kan laten zien dat ik foto's mag plaatsen met toestemming van de anderen
groetjes dominiqueDus kom maar op
-
dominique