Ik heb vorige week (en vandaag nog een keer omdat we de Rabiës vergeten waren) Qiki laten enten. Maar ik schrok toch wel even toen ik de rekening moest betalen. Wat een bedragen! Zijn de entingen bij jullie ook zo duur?
9 weken inenting, neusdruppel voor kennelhoest, chippen, ontwormingstabletten en een consult €130,-
12 weken inenting, consult en ontwormingstabletten €63,-
Wat was jij kwijt dan??
De vriendschap van een hond,
is vriendschap voor het leven,
voor een ander niet te zien,
hoeveel een hond kan geven...
wij waren 78 euro kwijt voor de inentingen van 2 honden incl. consult en checkup. Maar gelukkig zijn we verzekerd en sparen we alles weer op en gaat het in 1x de deur uit Dus het kost ons zelf 35euro aan het einde van het jaar
renate schreef:wij waren 78 euro kwijt voor de inentingen van 2 honden incl. consult en checkup. Maar gelukkig zijn we verzekerd en sparen we alles weer op en gaat het in 1x de deur uit Dus het kost ons zelf 35euro aan het einde van het jaar
Plus natuurlijk je maandelijkse premie voor twee honden......
Jo-Ann schreef:@ Renate: De entingen worden toch niet vergoed door de verzekering?
Bij ons kost het meestal rond de € 50, maar ben dit jaar nog niet geweest, dus weet niet of het ondertussen verhoogd is, zal wel
Die entingen worden bij mij wel vergoed.
Ik heb de honden bij petplan verzekerd en dan het uitgebreidste pakket daarin word het wel vergoed
dat heb ik ook, maar dat is maar tot honderd euro per jaar aan preventieve kosten. daar zit ik dus met alleen de cocktailenting al overheen... laat staan ontwormingstabletten en vlooiendruppels...