Arme Daantje.....
-
Imca
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
-
Netty
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
hier staat alles over hotspots:roxy schreef:Niemand ziet mijn vraag dus probeer het nog een x, wat zijn hotspots????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.labradorforum.nl/viewtopic.php?t=34587" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Netty
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
-
lmolen
- Middelgrote hondenneus

Arme Daan, hopelijk hebben Jullie het snel onder controle.
Als wij Rico om het en of het ander moesten verzorgen, bv koorts meten, oren zalven of wat dan ook, dan was dat een groot gevecht.
We hebben Hem toen aangeleerd dat als wij klaar met Hem waren dat Hij dan "kaasje" kreeg.
Als ik Hem nu moet behandelen wil Hij weg kruipen en zijn oortjes liggen plat tegen zijn hoofd maar Hij laat zich rustig behandelen en ondertussen zeg ik dan tegen Hem dat Hij weer kaasje krijgt en dan blijft Hij rustig.
Als wij dan klaar zijn rent Hij heel vrolijk naar de ijskast
.
Als wij Rico om het en of het ander moesten verzorgen, bv koorts meten, oren zalven of wat dan ook, dan was dat een groot gevecht.
We hebben Hem toen aangeleerd dat als wij klaar met Hem waren dat Hij dan "kaasje" kreeg.
Als ik Hem nu moet behandelen wil Hij weg kruipen en zijn oortjes liggen plat tegen zijn hoofd maar Hij laat zich rustig behandelen en ondertussen zeg ik dan tegen Hem dat Hij weer kaasje krijgt en dan blijft Hij rustig.
Als wij dan klaar zijn rent Hij heel vrolijk naar de ijskast
Groetjes Lucia
-
annah911
-
Koor
- Hele grote hondenneus

-
Kay
- Speurneus

- Contacteer:
Sorry Koor, wilde niemand laten schrikken met de tekst
Met zijn poten gaat alles nog steeds helemaal top !
Vanmiddag heeft meneer een uur in het zeewater gelegen, hij kon geen genoeg krijgen om zijn bal uit de zee te vissen
We zagen zijn wond opknappen en hebben inmiddels een creme van de DA dus ik hoop dat dit allemaal meewerkt aan een voorspoedig herstel!
Voordeel is wel dat hij s'nachts (met lampekap) lekker los in de woonkamer bij zijn grote broer mag liggen ipv in zijn bench, dus Daan vind het s'nachts wel een leuk iets volgens mij
Vanmiddag heeft meneer een uur in het zeewater gelegen, hij kon geen genoeg krijgen om zijn bal uit de zee te vissen
We zagen zijn wond opknappen en hebben inmiddels een creme van de DA dus ik hoop dat dit allemaal meewerkt aan een voorspoedig herstel!
Voordeel is wel dat hij s'nachts (met lampekap) lekker los in de woonkamer bij zijn grote broer mag liggen ipv in zijn bench, dus Daan vind het s'nachts wel een leuk iets volgens mij
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!
Kay 22-10-2006
Daan 16-1-2010
Sjors 10-2-2015