Gezakt als een baksteen
-
LoveLab
Gezakt als een baksteen
Moet het toch even kwijt, dat Jones en ik vandaag als een baksteen zijn gezakt voor ons GG2 examen! Was er al bang voor, maar dat het zo slecht zou gaan.......
Het was een regelrechte ramp, waar ik nu echt heel hard om moet lachen, want o wat zullen de toeschouwers genoten hebben, van de capriolen die Jones heeft uitgehaald.. Even een opsomming (vanuit de ogen van Jones):
Zit&blijf: meneer vond het na anderhalve minuut welletjes en ging heerlijk liggen.
Af en blijf: perfect!
Los volgen: volgen??? Heb ik nog nooit gedaan hoor baas, vind de grond leuker..
ZIt en af tijdens volg: Ow, moet ik dan gaan zitten?? Maar dat kan ik wel hoor, maar dan doe ik dat heeeeeeeeeel erg langzaam.
Afstoppen tijdens voorkomen: Ow dan moet ik toch gaan staan? Of nee, gaan zitten.. Of toch af??? Ik ga maar liggen denk ik.
Vak: Vak?? Wat was dat ook alweer? O, ja daar bij die pionnen, dat kan ik wel...
Apport over hoogtesprong: Jaaaa, dat vind ik leuk. Hoe moest je de dummy ook alweer afgeven? Uitspugen op de grond toch?????
Vlakapport ijzer: o, maar dat vind ik wel leuk, ik ren er op af.. Terug brengen?? Ach dat kan toch ook op een slakkentempo??
Sorteren: Dit kan ik echt, hier ben ik goed in. Jaaaa, ik heb het goede stokje gevonden baas!!! Ow, hier kun je best goed op kauwen, mmmm lekker. Ow ja, moet hem terug brengen en voor je voeten leggen toch???
Appel op afstand: pffff, hier heb ik echt geen zin in hoor. Moet ik eerst aan de voet, ik ga liever rollen op het veld, veel leuker!!! Ok, ik zal m'n best doen. Staan?? nee, lig wel lekker. Zit?? Nee, lig hier prima hoor!!!
Volgens mij is dit wat er door het hoofd van Jones heen ging.. Zelfs het commando aan de voet.. Gaat ie achter me zitten.
De keurmeester zei wel dat Jones heel goed in af liggen is en ik kreeg een 10 voor m'n geduld ( omgang baas/hond).
Ach, we kwamen maar 100 punten tekort, als je zakt moet je het goed doen toch??
Maar ik hou nog evenveel van m hoor!
Het was een regelrechte ramp, waar ik nu echt heel hard om moet lachen, want o wat zullen de toeschouwers genoten hebben, van de capriolen die Jones heeft uitgehaald.. Even een opsomming (vanuit de ogen van Jones):
Zit&blijf: meneer vond het na anderhalve minuut welletjes en ging heerlijk liggen.
Af en blijf: perfect!
Los volgen: volgen??? Heb ik nog nooit gedaan hoor baas, vind de grond leuker..
ZIt en af tijdens volg: Ow, moet ik dan gaan zitten?? Maar dat kan ik wel hoor, maar dan doe ik dat heeeeeeeeeel erg langzaam.
Afstoppen tijdens voorkomen: Ow dan moet ik toch gaan staan? Of nee, gaan zitten.. Of toch af??? Ik ga maar liggen denk ik.
Vak: Vak?? Wat was dat ook alweer? O, ja daar bij die pionnen, dat kan ik wel...
Apport over hoogtesprong: Jaaaa, dat vind ik leuk. Hoe moest je de dummy ook alweer afgeven? Uitspugen op de grond toch?????
Vlakapport ijzer: o, maar dat vind ik wel leuk, ik ren er op af.. Terug brengen?? Ach dat kan toch ook op een slakkentempo??
Sorteren: Dit kan ik echt, hier ben ik goed in. Jaaaa, ik heb het goede stokje gevonden baas!!! Ow, hier kun je best goed op kauwen, mmmm lekker. Ow ja, moet hem terug brengen en voor je voeten leggen toch???
Appel op afstand: pffff, hier heb ik echt geen zin in hoor. Moet ik eerst aan de voet, ik ga liever rollen op het veld, veel leuker!!! Ok, ik zal m'n best doen. Staan?? nee, lig wel lekker. Zit?? Nee, lig hier prima hoor!!!
Volgens mij is dit wat er door het hoofd van Jones heen ging.. Zelfs het commando aan de voet.. Gaat ie achter me zitten.
De keurmeester zei wel dat Jones heel goed in af liggen is en ik kreeg een 10 voor m'n geduld ( omgang baas/hond).
Ach, we kwamen maar 100 punten tekort, als je zakt moet je het goed doen toch??
Maar ik hou nog evenveel van m hoor!
-
Debora
- Speurneus

- Contacteer:
-
LoveLab
De Jonge.Berger, een vrouw. Vond het wel schitterend dat ze zei dat ie in liggen heel erg goed is en dat ze me een 10 gaf voor m'n geduld. Ach op een gegeven moment weet je dat je het toch niet meer haalt, kan er nu ook wel de lol van inzien. Maar goed, als meneer gaat liggen rollen dan kan je toch wel even door de grond zakken hoor...Debora schreef:Ach, GG2 is sowieso al niet makkelijk.Volgende keer beter! Wie had je als keurmeester?
-
Debora
- Speurneus

- Contacteer:
Aaahhh bij Els dus.... Nou, ik zal maandag wel ff tegen haar mopperen dat ze je niet heeft laten slagen.LoveLab schreef:De Jonge.Berger, een vrouw. Vond het wel schitterend dat ze zei dat ie in liggen heel erg goed is en dat ze me een 10 gaf voor m'n geduld. Ach op een gegeven moment weet je dat je het toch niet meer haalt, kan er nu ook wel de lol van inzien. Maar goed, als meneer gaat liggen rollen dan kan je toch wel even door de grond zakken hoor...Debora schreef:Ach, GG2 is sowieso al niet makkelijk.Volgende keer beter! Wie had je als keurmeester?
Ja, je kan beter goed zakken dan met 1 punt.
-
LoveLab
Hihi, doe dat maar. Ik kan me niet voorstellen dat ze niet zou weten over wie je het hebt, als je zegt, rollende zwarte labrador...Debora schreef:Aaahhh bij Els dus.... Nou, ik zal maandag wel ff tegen haar mopperen dat ze je niet heeft laten slagen.LoveLab schreef:De Jonge.Berger, een vrouw. Vond het wel schitterend dat ze zei dat ie in liggen heel erg goed is en dat ze me een 10 gaf voor m'n geduld. Ach op een gegeven moment weet je dat je het toch niet meer haalt, kan er nu ook wel de lol van inzien. Maar goed, als meneer gaat liggen rollen dan kan je toch wel even door de grond zakken hoor...Debora schreef:Ach, GG2 is sowieso al niet makkelijk.Volgende keer beter! Wie had je als keurmeester?
![]()
Maar zoals ik al zei GG2 is pittig maar wel een ontzettend leuke klasse.
Ja, je kan beter goed zakken dan met 1 punt.Altijd de lol blijven zien...kom je vaak het verst mee. Was je heel gespannen? Ook dat breng je op je hond over natuurlijk!
Ik ben met dit soort dingen altijd heel erg gespannen. Ik probeer er niet teveel mee bezig te zijn, maar zodra ik dat veld opstap, gieren de zenuwen door m'n lijf. Al moet ik zeggen dat het vandaag minder was als voorheen en tja, na een paar oefeningen waren ze helemaal weg, dan weet je dat je het niet gehaald hebt. Ach, volgende keer beter, ik moet er nu ook echt om lachen als ik eraan terug denk en Jones heeft gewoon een leuke dag gehad!
-
daantjuh85
- Hele grote hondenneus

-
samantha
- Speurneus

-
Iefke
-
Agnes