Hou je het wachten goed vol? Merk je al iets?
Mooie nieuw banner by the way! Ik mis alleen Zoe op het plaatje...
Ik volg alles hier hoor en o ja, ik maak graag gebruik van jouw lieve aanbod om te komen pupsnuffelen t.z.t.!
Loesje's liefste schreef:Hou je het wachten goed vol? Merk je al iets?
Mooie nieuw banner by the way! Ik mis alleen Zoe op het plaatje...
Ik volg alles hier hoor en o ja, ik maak graag gebruik van jouw lieve aanbod om te komen pupsnuffelen t.z.t.!
Ja, gaat goed met wachten scheelt dat het de 2e keer is denk ik. Ik heb zelf een sterk voorgevoel dat het gelukt is maar wil niet te vroeg juichen eerste de echo van 11 april afwachten. De banner is door een lieve forumgebruiker gemaakt. Ik ben met de lessen begonnen maar werd helemaal gek ervan! Ik had een leuke foto van Xara met dochter Nora maar idd Zoë hoort er eigenlijk ook bij. Maar nu nog een andere banner weer laten maken/vragen ??? Misschien lukt het me eerdaags zelf wel. Je weet het je bent welkom altijd!!!
***Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd!***
Groetjes, Petra
Wachten blijft toch elke keer weer spannend hè! Ondanks dat ik een goed gevoel heb en beginnende tekenen bij Xara zie kan ik niet wachten tot de echo mijn gevoel bevestigt. Het lijkt zo voorbij 4 weken maar als je erop wacht duurt het best lang
Groetjes, Petra
petra2612 schreef: Wachten blijft toch elke keer weer spannend hè! Ondanks dat ik een goed gevoel heb en beginnende tekenen bij Xara zie kan ik niet wachten tot de echo mijn gevoel bevestigt. Het lijkt zo voorbij 4 weken maar als je erop wacht duurt het best lang
Weer een week verder en nog steeds wachten over 1,5 week de echo. Ik wil niet te vroeg juichen maar denk toch wel al "vollere" tepels te zien en wat verandering in de vacht op de flank. "Whisefull thinking?" Ook is ze knuffeliger en rustiger dus misschien..............
Groetjes, Petra
Hier wat foto's van Xara vanmorgen kunnen jullie meekijken of jullie haar zwanger eruit vinden zien
Duidelijke tepels:
Even inzoomen:
In stand (zie je die haren bij de ribboog )
Groetjes, Petra