Op zoek naar een puppy

Plaats hier alle vragen over de aanschaf van een Labrador.
MamaDieneke

Op zoek naar een puppy

Ongelezen bericht door MamaDieneke »

Hallo Allemaal.

Na het overlijden van Bo, is het met 1 lieve Sem toch wel heel stilletjes in huis. (je vraagt vast af hoedat kan met 2 kids) Maar Bo was altijd wel de aanwezige in huis, kwam gezellig bij je ed.

Nu zijn we dus op zoek naar een puppy, en deze keer met stamboom die volgens juiste wijze is gefokt.

We zoeken een reutje, zwart of geel. Het liefst na 1 juli dan zijn we nl lekker terug van vakantie en kunnen we lekker gaan genieten van een pup en opvoeden natuurlijk.

Verwacht je een nestje of weet je waar, dan zou ik het graag horen.
Wij wonen in zuid-holland, in de buurt van rotterdam. Dus zo tussen utrecht, breda, begin zeeland. (ik noem maar een beetje een regio)

Ben benieuwd naar de reacties!
Bedankt vast!!!
laika
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door laika »

kijk eens of hier een fokker bij staat die aan jullie wensen voldoet succes
http://labrador-fokkers.startpagina.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
:zwartkopje: Zosja 31-03-2003...........02-02-2016
:zwartkopje: Quinty 7-06-2005
:blondkopje: Shanna 8-11-2008
MamaDieneke

Hallo Laika

Ik had deze site gevonden,
had daar ook wel een fokker gevonden, maar die pups moeten 10 juni opgehaald worden. Maar aangezien we 11 juni op vakantie gaan een reis van 10 uur autorijden en daar in een bovenhuis met 2 trappen zitten vinden we dit zo goed voor een puppy.
Groetjes dieneke
Marlotte
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marlotte »

MamaDieneke schreef:Hallo Laika

Ik had deze site gevonden,
had daar ook wel een fokker gevonden, maar die pups moeten 10 juni opgehaald worden. Maar aangezien we 11 juni op vakantie gaan een reis van 10 uur autorijden en daar in een bovenhuis met 2 trappen zitten vinden we dit zo goed voor een puppy.
Groetjes dieneke
Misschien kun je met de fokker afspreken dat de pup iets langer daar blijft? Mijn ervaring is dat dat meestal geen probleem is. Tenzij jullie dat zelf natuurlijk niet zouden willen
Afbeelding
MamaDieneke

Hallo Marlotte,

Dat was ook mijn 1e idee. Maar zij, gaf als enige optie, het puppertje bij mijn ouders onder te brengen. Ze zei dat de pup 10 of 11 juni écht weg moet.... Maar aangezien we met mijn ouders op vakantie gaan..
Plus dat ik vind dat een pup hier in huis moet zijn de eerste weken.
(op een middagje ofzo uitzondering dan natuurlijk)
Moet wel zeggen dat ik nu van die fokster, een beetje een vreemd gevoel krijg en zegt mijn "verstand" dat ik daar geen pupsel ga kopen. Dan mag er gefokt worden volgens de regels en met stamboom, als mijn gevoel niet goed is. Dus moeten we nog ff op zoek.
Mochten er nog tips zijn, we horen het graag

Groetjes dieneke
toscak
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door toscak »

MamaDieneke schreef:Hallo Marlotte,

Dat was ook mijn 1e idee. Maar zij, gaf als enige optie, het puppertje bij mijn ouders onder te brengen. Ze zei dat de pup 10 of 11 juni écht weg moet.... Maar aangezien we met mijn ouders op vakantie gaan..
Plus dat ik vind dat een pup hier in huis moet zijn de eerste weken.
(op een middagje ofzo uitzondering dan natuurlijk)
Moet wel zeggen dat ik nu van die fokster, een beetje een vreemd gevoel krijg en zegt mijn "verstand" dat ik daar geen pupsel ga kopen. Dan mag er gefokt worden volgens de regels en met stamboom, als mijn gevoel niet goed is. Dus moeten we nog ff op zoek.
Mochten er nog tips zijn, we horen het graag

Groetjes dieneke
Heel goed!!
:bruinkopje: Bob (Damiën De Heicopper) 22-02-2009
:zwartkopje: James (Mollywood's Innuendo) 25-02-2011 - 24-02-2012
:zwartkopje: Mack (Jill's Summer Splash Of Sir Geof) 02-09-2013
MamaDieneke

:oops: thanks :oops:
Lunatic
Speurneus
Speurneus

Re: Op zoek naar een puppy

Ongelezen bericht door Lunatic »

MamaDieneke schreef:Hallo Allemaal.

Na het overlijden van Bo, is het met 1 lieve Sem toch wel heel stilletjes in huis. (je vraagt vast af hoedat kan met 2 kids) Maar Bo was altijd wel de aanwezige in huis, kwam gezellig bij je ed.

Nu zijn we dus op zoek naar een puppy, en deze keer met stamboom die volgens juiste wijze is gefokt.

We zoeken een reutje, zwart of geel. Het liefst na 1 juli dan zijn we nl lekker terug van vakantie en kunnen we lekker gaan genieten van een pup en opvoeden natuurlijk.

Verwacht je een nestje of weet je waar, dan zou ik het graag horen.
Wij wonen in zuid-holland, in de buurt van rotterdam. Dus zo tussen utrecht, breda, begin zeeland. (ik noem maar een beetje een regio)

Ben benieuwd naar de reacties!
Bedankt vast!!!
Ik zou me eerst eens verdiepen in wat je wil, uit welke lijnen je een pup wil. Er staat toch niet maar één fokker op die pagina :confused:
Als de fokker goed is, de honden goed/gezond en dat bevalt je, dan zou het niet uit moeten maken dat je er een stuk voor moet rijden.

Persoonlijk zou ik er niet voor kiezen om de pup langer bij de fokker te laten zitten, die eerste weken zijn namelijk zó belangrijk om een band met je pup op te bouwen, in de eerste weken uit het nest leren ze zo vreselijk veel, die moet je echt niet missen.
Groetjes Lin en een :bruinpootje: van Max en een :zwartpootje: van Luna, Doran en Zinzi
MamaDieneke

Hallo Lunatic,

We willen gewoon eerst even kijken wat de mogelijkheid is hier in de
"buurt". Daarna verder kijken voor verder weg. T is tenslotte altijd fijn als je niet zo heel ver hoeft te rijden.
Kyra
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Kyra »

Zijn een hoop fokkers die mei/juni een nestje verwachten.
Zou gewoon even op je gemak de site van de labrador.pagina afgaan.
Komt vast goed!! :)
Afbeelding
petra2612
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door petra2612 »

:orange11:
***Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd!***
Groetjes, Petra
Plaats reactie