Europees oncologisch onderzoek universiteit Utrecht
-
ursulinda
Europees oncologisch onderzoek universiteit Utrecht
Hallo allemaal,
Zoals jullie weten is onlangs vastgesteld dat Luuk de ergste kankersoort onder de leden heeft, fibrosarcoom. De faculteit diergeneeskunde in Utrecht is bezig met een Europees onderzoek naar deze kankersoort, melanomen e.a. onder de golden retriever, labrador en rotweiler omdat het bij deze honden veel voorkomt. Daarom zijn ze op zoek naar honden die een van de kankersoorten heeft of heeft gehad en naar honden ouder dan 8 jaar die nog nooit kanker hebben gehad. Het enige wat hoeft te gebeuren is een bloedmonster op te sturen naar de faculteit. Dus als jullie willen helpen en/of hier meer informatie over willen, mail dan naar lupa@uu.nl. Dr. Rutteman en Drs. Boerkamp zijn de behandelend artsen.
Alvast bedankt,
gr. Ursulinda
Zoals jullie weten is onlangs vastgesteld dat Luuk de ergste kankersoort onder de leden heeft, fibrosarcoom. De faculteit diergeneeskunde in Utrecht is bezig met een Europees onderzoek naar deze kankersoort, melanomen e.a. onder de golden retriever, labrador en rotweiler omdat het bij deze honden veel voorkomt. Daarom zijn ze op zoek naar honden die een van de kankersoorten heeft of heeft gehad en naar honden ouder dan 8 jaar die nog nooit kanker hebben gehad. Het enige wat hoeft te gebeuren is een bloedmonster op te sturen naar de faculteit. Dus als jullie willen helpen en/of hier meer informatie over willen, mail dan naar lupa@uu.nl. Dr. Rutteman en Drs. Boerkamp zijn de behandelend artsen.
Alvast bedankt,
gr. Ursulinda
-
Kathy
- Speurneus

-
doggie
- Hele grote hondenneus

-
Nino&Toosje
- Speurneus

-
Nino&Toosje
- Speurneus

-
Kathy
- Speurneus

-
Nino&Toosje
- Speurneus

Ik vertrouw erop dat het goed gaat, wel bedankt Kathy.Kathy schreef:Wil je wel even waarschuwen dat het niet geheel pijnloos zal zijn voor Toos. Bij Moos hebben ze aangeprikt in de hals, die heeft 1 week met een dikke/pijnlijke zwelling rondgelopen.Nino&Toosje schreef:Ik ga helpen. Toosje is bijna 9 jaar en kerngezond.
Maar van de andere kant, als iedereen dan af zou haken, komen ze nog niet verder.
Toos heeft voor zover ik kan inschatten een behoorlijk hoge pijngrens en ik kan met natte doeken en massages naderhand heel veel doen.
En misschien is het ook wel iemand die niet goed kon prikken , of de aders waren aan het rollen.
Ik vertrouw er dan maar op dat ze weten wat ze doen.
-
ursulinda
Super dat jullie willen meewerken aan het onderzoek! bij Luuk heeft de DA gewoon bloed afgenomen via een klein infuuslijntje vanuit de poot...dat ging prima. Maar ja die heeft inmiddels al een amputatie van zijn teen achter de rug, dus hij zal wel gedacht hebben...beetje bloed afnemen is peanuts, mijn sterke bikkel.
gr. Ursulinda
gr. Ursulinda