Hier wordt ik heel stil van.
4 jaar en dan zo'n uitslag.
Hopelijk vinden Jullie de medicijnen die aanslaan en kan Nero nog jarenlang een mooi leven hebben.
Heel veel sterkte en een dikke
Wat een heftig bericht.
Zo jong nog en dan vanaf nu aan de medicijnen en goed opletten.
Hopelijk kan hij toch op die manier nog jaren een fijn leven hebben en jij van hem genieten.
Dan kijk ik naar je mooie banner, zijn pootje zo vol vertrouwen in jou hand en de foto ernaast , jullie twee samen.
Dan wens ik dat dit nog heel veel jaren zo mag zijn.
Wel een heftige uitslag, maar nu weet je in ieder geval waar je aan toe bent, en kun je erop inspelen en misschien kan hij met medicatie nog heel veel jaren een fijn leven hebben. Maar dat je er verdrietig door bent kan ik mij voorstellen
tjee wat heftig becky
ik hoop net als mijn voorgangers dat de medicijnen aanslaan en dat hij nog een lekker hondenleven heeft.
aan de zorg zal het in iedergeval niet liggen
Roef (Matcho) 18-04-2008 James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Jeetje wat een impact zal dit op je hebben meis.. Hoop dat je het een plaats kan geven en dat idd de medicijnen aanslaan zodat het verdriet naar de achtergrond verdwijnt en je nog heel veel en lang mag genieten van je schat..
Heel veel sterkte met de verwerking en ik ben het eens met de voorgangers..aan liefdevolle zorg geen gebrek voor nero..
Dawn (Tickled Pink by Ic of Storm's Legacy 06-07-2012)
Hailey (Black Pearls of Mainhatten Ultra Voilet 17-01-2012)
Ik denk dat zorgeloos inderdaad t sleutelwoord is hier.
Laten we er van uitgaan dat Nero er nog 10 jaar is, dan is t wel fijn dat je niet elke dag en elk moment je zorgen moet maken.
Wat een verhaal en wat een schrik. Sterkte en ik zit al zo over de ontstoken oor en kennelhoest in, dat is nog niets. Hoop dat de medicatie aanslaat en hij nog lang bij jullie mag zijn.