Alvast gefeliciteerd!
Ook voor ons een pup!
-
Anca
- Speurneus

- Contacteer:
-
Marlies
-
Marlies
-
Marlies
-
marielle75
- Middelgrote hondenneus

-
Merle
- Middelgrote hondenneus

Hoi Marlies,
Wij hebben Moos ook verzekerd bij de Hema, de standaard bezoeken (entingen en evt. sterilisatie/castratie) worden niet vergoed. Kan je nog niet vertellen hoe het bevalt...we hebben er gelukkig nog geen gebruik van hoeven maken. Verder wel netjes met afsluiten en duidelijke polisvoorwaarden. Tja, denk dat dat voor iedereen weer anders is maar wij vinden het een fijn idee, dierenartskosten kunnen flink oplopen.
Succes en alvast heeeeel veeeel voorpret! Het is echt zoooooo leuk!
Wij hebben Moos ook verzekerd bij de Hema, de standaard bezoeken (entingen en evt. sterilisatie/castratie) worden niet vergoed. Kan je nog niet vertellen hoe het bevalt...we hebben er gelukkig nog geen gebruik van hoeven maken. Verder wel netjes met afsluiten en duidelijke polisvoorwaarden. Tja, denk dat dat voor iedereen weer anders is maar wij vinden het een fijn idee, dierenartskosten kunnen flink oplopen.
Succes en alvast heeeeel veeeel voorpret! Het is echt zoooooo leuk!
-
Rena
- Kleine hondenneus

@ Marlies,
Ik heb hier ook over gedacht om een verzekering te nemen. Ik had het daar met mijn vriendin over...zij had het daar met de assistente van de dierenarts over gehad. De assistente zei tegen haar dat ze dat niet moest doen en gewoon elke maand een bedrag in een potje moest stoppen en van dat geld de dierenartskosten betalen.
Ik heb hier ook over gedacht om een verzekering te nemen. Ik had het daar met mijn vriendin over...zij had het daar met de assistente van de dierenarts over gehad. De assistente zei tegen haar dat ze dat niet moest doen en gewoon elke maand een bedrag in een potje moest stoppen en van dat geld de dierenartskosten betalen.
-
annah911
Ik dnek dat dat altijd persoonlijk is, wij hebben het wel gedaan maar tot nu toe gelukkig!! weinig nodig gehad. Buiten dat de verzekering duur is (20,12 per maand in mijn geval) zijn ziektes als HD en ED uitgesloten van vergoeding..... Maar ja als je hond wel iets krijgt dan kan de verzekering soms erg prettig zijn, Ferre had laatst 2 kleine melanoompjes die weg gehaald moesten worden toen was het toch wel fijn. Maar aan de andere kant als je die 20 euro elke maand opzij legt en je hond heeft jaren niets of weinig en er is iets heb je genoeg kunnen sparen om het te bekostigen....... Succes met je keuzeRena schreef:@ Marlies,
-
Marlies