Dat hoop ik ookKay schreef:Wat ben ik blij dat Noah goed hersteld is en dat jullie van hem kunnen genieten, dag in dag uit.
En ergens diep van binnen hoop ik dat dit soort verhalen de fokkers die zich niet meer laten horen als er ziektes opduiken laten inzien dat kopers het ontzettend waarderen als de fokker gewoon interesse toont in de door hun gefokte pup ! Vaak nog veel meer dan geld![]()
Wat is er fijner dan te kunnen praten en overleggen met diegene die de pup de eerste 7/8 weken heeft opgevoed, want er komt ineens heel veel op je af.
Ons verhaal...
-
sharon66057
- Speurneus

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...
R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
-
Lunatic
- Speurneus

Aandoenlijk verhaal Sharon, gelukkig dat je het nu af kan sluiten.
Net wat je zegt, als je die blije gup z'n ding ziet doen, daar kan geen geld tegen op, dan is het het allemaal waard geweest
Het is een ontzettend lief en mooi mannetje en natuurlijk is hij ook gek op jullie
Geef Max zn vriend een dikke knuffel
Net wat je zegt, als je die blije gup z'n ding ziet doen, daar kan geen geld tegen op, dan is het het allemaal waard geweest
Het is een ontzettend lief en mooi mannetje en natuurlijk is hij ook gek op jullie
Groetjes Lin en een
van Max en een
van Luna, Doran en Zinzi
-
sharon66057
- Speurneus

milo schreef:Arme Noah, het is zo'n ontzettende lieve beer met zijn mooie gouden oogies..
Het is niet eerlijk voor jullie, vooral ook omdat jullie zo voorzichtig te werk zijn gegaan en dan toch misleid worden..
Nou goed, King is helemaal gek op Noah, zijn grote vriend, ik vind het een superlief stel om te zien en wie weet wandelen we over 10 jaar nog met de woefies, die dan helemaal grijs en bejaard zijn
Ik hoop het!!

-
sharon66057
- Speurneus

Lunatic schreef:Aandoenlijk verhaal Sharon, gelukkig dat je het nu af kan sluiten.
Net wat je zegt, als je die blije gup z'n ding ziet doen, daar kan geen geld tegen op, dan is het het allemaal waard geweest![]()
Het is een ontzettend lief en mooi mannetje en natuurlijk is hij ook gek op jullie![]()
Dank je wel!!
Knuffel is doorgegeven!

-
Charella
-
Els
- Speurneus

Vreselijk, wat een verhaal zeg!! En voor die fokker heb ik ff geen woorden, althans, die zet ik hier maar ff niet neer..
Geniet van je mooie bruine chocolaatje, hij geeft je zoveel liefde en steun. Ik hoop voor jullie dat jullie nog heel lang in goede gezondheid van elkaar mogen genieten meis.
Geniet van je mooie bruine chocolaatje, hij geeft je zoveel liefde en steun. Ik hoop voor jullie dat jullie nog heel lang in goede gezondheid van elkaar mogen genieten meis.
Groetjes,
Els
Max, Voor altijd in ons hart.
Els
Max, Voor altijd in ons hart.
-
Bowie
- Speurneus

-
pelthee
- Snuffelneus

Dank je voor dit verhaal, het is voor ons precies op tijd. Ons pupje komt straks met een koopcontract van de NLV, dat ga ik nu eerst zeer grondig lezen met jou verhaal in mijn gedachte, en we zullen er ook naar vragen. Onze Wapper is net een week oud, precies de juiste tijd voor verstandig nadenken. Wat ik me afvraag, zou een huisdierenverzekering dit dekken als ik die nu meteen neem?
groetjes van Rixta,
Met Whoopi aan mijn voeten en Wapper in mijn gedachte.
groetjes van Rixta,
-
Koor
- Hele grote hondenneus

Ik heb heel veel respect voor alles wat jullie voor Noah hebben gedaan en vooral dat je hebt doorgezet!!!!! Super dat je je verhaal hebt geplaatst en dat je ondanks alles zo respectvol naar de fokker bent gebleven. Nu kan er dan eindelijk een streep onder en kunnen jullie met z'n 3- tjes lekker van elkaar genieten

Met dank aan Sharon
-
Jose
Goh, wat verschrikkelijk dat jullie dit meegemaakt hebben. Ik heb diep respect dat je je verhaal hebt willen delen met ons, zodat toekomstige pupkopers hier misschien nog iets aan hebben. 
Gelukkig gaat het nu goed met Noah en kunnen jullie nu lekker genieten van hem! Hij heeft goede baasjes aan jullie.
Gelukkig gaat het nu goed met Noah en kunnen jullie nu lekker genieten van hem! Hij heeft goede baasjes aan jullie.
-
sharon66057
- Speurneus

Nee in de verzekering word ED en HD niet gedekt helaas.pelthee schreef:Dank je voor dit verhaal, het is voor ons precies op tijd. Ons pupje komt straks met een koopcontract van de NLV, dat ga ik nu eerst zeer grondig lezen met jou verhaal in mijn gedachte, en we zullen er ook naar vragen. Onze Wapper is net een week oud, precies de juiste tijd voor verstandig nadenken. Wat ik me afvraag, zou een huisdierenverzekering dit dekken als ik die nu meteen neem?
groetjes van Rixta,
Nou gaan we er natuurlijk vanuit dat je pupje gezond blijft

-
sharon66057
- Speurneus

-
Dinie
- Speurneus