Nora likt steeds haar voetzooltjes

Vragen over de gezondheid van je Labrador? Plaats ze hier.
petra2612
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Nora likt steeds haar voetzooltjes

Ongelezen bericht door petra2612 »

Misschien weet iemand op het forum hier raad mee. Ik weet het niet meer. Nora onze jongste Lab likt en kauwt steeds aan haar voetzooltjes van haar voorpoten. Ik heb alles al goed bekeken maar zie er echt helemaal niets anders aan. Geen wondjes of splinters/steentjes/haartjes noem het maar op. Weet ook niet wat ik eraan zou kunnen doen? Tips zijn welkom.
***Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd!***
Groetjes, Petra
ester01

Ongelezen bericht door ester01 »

in de brandnetels gelopen waarschijnlijk: heeft Cooper ook geregeld. Even goed deppen met azijn wil vaak wel helpen :wink:
petra2612
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door petra2612 »

ester en max schreef:in de brandnetels gelopen waarschijnlijk: heeft Cooper ook geregeld. Even goed deppen met azijn wil vaak wel helpen :wink:
Hey goede tip, overleg net met mijn man die idd denkt dat ze gisteren er misschien doorheen gelopen is maar hij dacht dat ze daar geen last van konden hebben 8) Bedankt!
***Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd!***
Groetjes, Petra
ester01

Ongelezen bericht door ester01 »

het vervelende is dat je het vaak niet goed ziet als ze erin hebben gelopen maar echt blijven likken. Was een tip van een vriendin en het werkt echt goed moet ik zeggen!
Imca
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Imca »

Joy banjert vaak door de brandnetels langs de slootkant, ik hou altijd m'n hart vast als ik het zie, maar meneer heeft nergens last van. :confused:
:zwartpootje: Joy (wel stamboom, geen stamboomnaam 26-01-2001)
:blondpootje: Senna (Boggy Valley's Sarah 06-02-2011)
:blondpootje: Sil (Enjoy Just For Fun vd Ansjoros 18-04-2013)
FunnyNina
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door FunnyNina »

Misschien een tip de hond van m'n buren was ooit eens gestoken door een hommel in haar pootje en de DA adviseerde haar om het pootje in een bakje met koffiemelk te doen dit schijnt namelijk te verzachten.
annah911

Ongelezen bericht door annah911 »

Ferre heeft dat ook regelmatig, ga de volgende keer azijn proberen.
Plaats reactie