9 april is de selectiewedstrijd van de IWT (international workingtest) waar de selectie plaatsvindt voor de delegatie die voor de NLV zal uitkomen in Hongarije dit jaar.
Misschien zijn er mensen die tijd hebben en het leuk vinden om prachtig retrieverwerk te zien! Wij gaan in elk geval kijken die dag
meer info is te vinden op de website van de NLV.
Doet Herman daaraan mee? Misschien dat ik wel ga kijken, moet even kijken op de routeplanner hoe ver dat vanaf hier is.
Want als ik ga , dan zonder honden.
Hoe heb jij het er zaterdag vanaf gebracht? Jullie hadden geweldig weer!!
Nino&Toosje schreef:Doet Herman daaraan mee? Misschien dat ik wel ga kijken, moet even kijken op de routeplanner hoe ver dat vanaf hier is.
Volgens mij doet Herman niet mee dit jaar. Wel mijn trainster en haar man met een team. Vanaf jou zal het ongeveer een uurtje rijden zijn (het is vlakbij Rotterdam).
zaterdag ging goed, ben erg tevreden en we gingen met certificaat naar huis van de 22 in de Novice, hadden er 11 een certificaat
Nino&Toosje schreef:Doet Herman daaraan mee? Misschien dat ik wel ga kijken, moet even kijken op de routeplanner hoe ver dat vanaf hier is.
Volgens mij doet Herman niet mee dit jaar. Wel mijn trainster en haar man met een team. Vanaf jou zal het ongeveer een uurtje rijden zijn (het is vlakbij Rotterdam).
zaterdag ging goed, ben erg tevreden en we gingen met certificaat naar huis van de 22 in de Novice, hadden er 11 een certificaat
Ja gaaf, even kijken of ik Mart zo gek krijg
Alleen info kan ik niet vinden op de NLV site, irritante site vind ik dat
Dus als je wat meer info hebt, of een link? graag
Groetjes Lin en een van Max en een van Luna, Doran en Zinzi
Lunatic schreef:Ja gaaf, even kijken of ik Mart zo gek krijg
Ik denk dat het later deze week een routebeschrijving staat, maarv ik gok op het hoge bergse bos. Zal het vandaag even navragen, zodra ik wat weet laat ik het je weten
Lunatic schreef:Ja gaaf, even kijken of ik Mart zo gek krijg
Ik denk dat het later deze week een routebeschrijving staat, maarv ik gok op het hoge bergse bos. Zal het vandaag even navragen, zodra ik wat weet laat ik het je weten
Cool dank je wel
Groetjes Lin en een van Max en een van Luna, Doran en Zinzi
We zouden graag een keer gaan kijken, maar heel veel WT's etc zijn voor ons echt een behoorlijk stuk rijden (vanuit het bijna uiterste zuiden van Limburg)..
Mariska+Noa schreef:We zouden graag een keer gaan kijken, maar heel veel WT's etc zijn voor ons echt een behoorlijk stuk rijden (vanuit het bijna uiterste zuiden van Limburg)..
Mariska+Noa schreef:We zouden graag een keer gaan kijken, maar heel veel WT's etc zijn voor ons echt een behoorlijk stuk rijden (vanuit het bijna uiterste zuiden van Limburg)..
Zooo, mijn woonplaats is wel populair zeg . Ik zet die data ook in mijn agenda; op die dagen zal ik zeker niet in de omgeving wandelen want ons Olly heeft echt veel angst van schoten; opgelopen door een jager die het wel zo lollig vond ff om illegaal (!) in een zandpad op enkele meter afstand van Ol te schieten waardoor we beiden giga schrokken!!!
Succes voor de anderen trouwens!
Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.