IWT selectie wedstrijd

Plaats hier alles over jachttraining en de jacht.
Lupos
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

IWT selectie wedstrijd

Ongelezen bericht door Lupos »

9 april is de selectiewedstrijd van de IWT (international workingtest) waar de selectie plaatsvindt voor de delegatie die voor de NLV zal uitkomen in Hongarije dit jaar.
Misschien zijn er mensen die tijd hebben en het leuk vinden om prachtig retrieverwerk te zien! Wij gaan in elk geval kijken die dag :klasse:
meer info is te vinden op de website van de NLV.
Afbeelding

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Cial (Excalibur Cial V.t. Jagersgilde) 22-03-2012
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Nino&Toosje »

Doet Herman daaraan mee? Misschien dat ik wel ga kijken, moet even kijken op de routeplanner hoe ver dat vanaf hier is.
Want als ik ga , dan zonder honden.
Hoe heb jij het er zaterdag vanaf gebracht? Jullie hadden geweldig weer!!
Lupos
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Nino&Toosje schreef:Doet Herman daaraan mee? Misschien dat ik wel ga kijken, moet even kijken op de routeplanner hoe ver dat vanaf hier is.
Volgens mij doet Herman niet mee dit jaar. Wel mijn trainster en haar man met een team. Vanaf jou zal het ongeveer een uurtje rijden zijn (het is vlakbij Rotterdam).

zaterdag ging goed, ben erg tevreden en we gingen met certificaat naar huis :) van de 22 in de Novice, hadden er 11 een certificaat :)
Afbeelding

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;

thomasenjasper
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door thomasenjasper »

Dit is voor mij 5 minuten rijden, dus misschien kom ik wel even kijken.
Groetjes Sandra, Choco & James
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Nino&Toosje »

Lupos schreef:
Nino&Toosje schreef:Doet Herman daaraan mee? Misschien dat ik wel ga kijken, moet even kijken op de routeplanner hoe ver dat vanaf hier is.
Volgens mij doet Herman niet mee dit jaar. Wel mijn trainster en haar man met een team. Vanaf jou zal het ongeveer een uurtje rijden zijn (het is vlakbij Rotterdam).

zaterdag ging goed, ben erg tevreden en we gingen met certificaat naar huis :) van de 22 in de Novice, hadden er 11 een certificaat :)
Goed gedaan :klasse:
Lunatic
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Lunatic »

Ja gaaf, even kijken of ik Mart zo gek krijg :D
Alleen info kan ik niet vinden op de NLV site, irritante site vind ik dat :evil:
Dus als je wat meer info hebt, of een link? graag :lol:
Groetjes Lin en een :bruinpootje: van Max en een :zwartpootje: van Luna, Doran en Zinzi
Lupos
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Lunatic schreef:Ja gaaf, even kijken of ik Mart zo gek krijg :D
Alleen info kan ik niet vinden op de NLV site, irritante site vind ik dat :evil:
Ik denk dat het later deze week een routebeschrijving staat, maarv ik gok op het hoge bergse bos. Zal het vandaag even navragen, zodra ik wat weet laat ik het je weten :klasse:
Afbeelding

Lunatic
Speurneus
Speurneus

Lupos schreef:
Lunatic schreef:Ja gaaf, even kijken of ik Mart zo gek krijg :D
Ik denk dat het later deze week een routebeschrijving staat, maarv ik gok op het hoge bergse bos. Zal het vandaag even navragen, zodra ik wat weet laat ik het je weten :klasse:
Cool dank je wel :applaus:
Groetjes Lin en een :bruinpootje: van Max en een :zwartpootje: van Luna, Doran en Zinzi
Mariska+Noa

Ongelezen bericht door Mariska+Noa »

We zouden graag een keer gaan kijken, maar heel veel WT's etc zijn voor ons echt een behoorlijk stuk rijden (vanuit het bijna uiterste zuiden van Limburg)..
Lunatic
Speurneus
Speurneus

Mariska+Noa schreef:We zouden graag een keer gaan kijken, maar heel veel WT's etc zijn voor ons echt een behoorlijk stuk rijden (vanuit het bijna uiterste zuiden van Limburg)..
Er zijn er ook een hoop "net" over de grens, in Belgie
http://www.gundogs.be/index.cgi?cat=0;u ... king_tests" onclick="window.open(this.href);return false;
Mariska+Noa

Dankjewel voor de link!!!
Mariska+Noa

oeps :)
Lupos
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

bergsebosdreef 6/8, 2661 GN Bergschenhoek

voor de liefhebbers 8)
Afbeelding

Miske
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Miske »

Lunatic schreef:
Mariska+Noa schreef:We zouden graag een keer gaan kijken, maar heel veel WT's etc zijn voor ons echt een behoorlijk stuk rijden (vanuit het bijna uiterste zuiden van Limburg)..
Er zijn er ook een hoop "net" over de grens, in Belgie
http://www.gundogs.be/index.cgi?cat=0;u ... king_tests" onclick="window.open(this.href);return false;
Zooo, mijn woonplaats is wel populair zeg ;). Ik zet die data ook in mijn agenda; op die dagen zal ik zeker niet in de omgeving wandelen want ons Olly heeft echt veel angst van schoten; opgelopen door een jager die het wel zo lollig vond ff om illegaal (!) in een zandpad op enkele meter afstand van Ol te schieten waardoor we beiden giga schrokken!!!

Succes voor de anderen trouwens!
:zwartpootje: Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.
Plaats reactie