Welke speeltjes zijn goed en bevorderen?

Vragen over de verzorging van je Labrador? Plaats ze hier.
Marlyn
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Welke speeltjes zijn goed en bevorderen?

Ongelezen bericht door Marlyn »

Hallo,
1 en al bezig met de voorpret hier!

ben benieuwd wat voor speeltjes jullie hebben?
Ik zoek zelf goede speeltjes en het zou ook handig zijn als ze bepaalde dingen voorkomen.

Ik heb zelf al een puppykong gekocht maat L is dat goed voor een lab pup?

ben benieuwd naar jullie speeltjes en wat voor merk enzo :)
Jazzy (L)
Evro01

Ongelezen bericht door Evro01 »

ikheb voor max ook een honden knuffelgekocht een kleine lab ongeveer evengroot als Max en daar speel hij erg lief mee
jeltje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door jeltje »

Een kong is inderdaad erg leuk en veel knuffels. Zyva hier is gek op knuffels en op piepbeestjes, die vindt ze helemaal geweldig. Wij wat minder als we tv zitten te kijken en die niet kunnen verstaan omdat Zyva weer met haar piepbeestje bezig is :D . Verder had ik een (badstof) tochrol gekocht, je weet wel zo'n ding om voor de deur te leggen om de tocht tegen te houden. Deze ligt lekker in haar bench en kan ze heerlijk tegen aan liggen. Ook vindt ze het erg leuk om met dat ding door de kamer te sjouwen, een erg grappig gezicht. Verder doet een tennisballetje in een sok het altijd goed en met een leeg petflesje en een lege toiletrol of keukenrol spelen is ook altijd leuk. Oja en een flostouw.
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

Geen flostouw, althans, dat zou mijn keus niet zijn en zeker niet voor een pup. Die draadjes laten makkelijk los en die kunnen weer voor vervelende verstoppingen zorgen.

Er is meer dan genoeg veilig puppy speelgoed te vinden. Kijk eens rustig rond in je dierenwinkel en op zooplus, dursydog, hondenshop, ect.
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
kiaora

Ongelezen bericht door kiaora »

de snugga wubba van kong is helemaal geweldig!
Plaats reactie