Kan niets anders dan jullie veel liefs en knuffels toesturen
Indy niet in orde..
-
doggie
- Hele grote hondenneus

-
Nino&Toosje
- Speurneus

-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

Och wat een toestand............. vreselijk.
Chemo voor mensen, dat is wel heel erg heftig hoor, dan worden haar uitscheidingsproducten (p & p) ook giftig voor haar mensen en andere dieren.
Ik ga hier een extra schietgebedje doen, dat het toch weer beter mag gaan.
En als ze niet stabiel wordt om sterkte voor Maaike........ 
Chemo voor mensen, dat is wel heel erg heftig hoor, dan worden haar uitscheidingsproducten (p & p) ook giftig voor haar mensen en andere dieren.
Ik ga hier een extra schietgebedje doen, dat het toch weer beter mag gaan.
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
-
Imca
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
-
rimanime
- Speurneus

Je 1ste bericht is in november 2009 geplaatst. Zolang zijn jullie beide al aan het strijden. Respect !! Ik weet echt niet hoe ik zou omgaan met deze situatie. Is het misschien tijd om Indy te laten gaan ? Hoeveel kan ze nog hebben ? Alleen jij kan die beslissing nemen en wil je ook absoluut niet bekritiseren, maar hoever moet je gaan.......Nogmaals meid, niets dan respect en wens je dan ook wijsheid 

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
-
Dees en Floor
- Speurneus

-
liesjeb
- Hele grote hondenneus

Wat verdrietig dat het nog niet beter gaat! Als ze maar een oorzaak konden vinden he...
Ik heb een klein stukje in het begin van dit topic gelezen en misschien zeg ik nu iets heel stoms hoor...
Ik zag dat ze brokken als eten krijgt, bestaat er een mogelijkheid dat zij zo heftig op haar voer reageert?
Dizzy is echt voor mijn ogen opgeknapt toen zij overstapte op kvv, zij reageerde niet goed op brokken en had constant last van haar darmen (wat de da ook constant constateerde). Zij is nu een stuk energieker en haar darmen zijn weer helemaal rustig (ook door de da bevestigd).
Het klinkt misschien te simpel om over te stappen, maar als je al zoveel hebt geprobeerd?
Ik heb een klein stukje in het begin van dit topic gelezen en misschien zeg ik nu iets heel stoms hoor...
Ik zag dat ze brokken als eten krijgt, bestaat er een mogelijkheid dat zij zo heftig op haar voer reageert?
Dizzy is echt voor mijn ogen opgeknapt toen zij overstapte op kvv, zij reageerde niet goed op brokken en had constant last van haar darmen (wat de da ook constant constateerde). Zij is nu een stuk energieker en haar darmen zijn weer helemaal rustig (ook door de da bevestigd).
Het klinkt misschien te simpel om over te stappen, maar als je al zoveel hebt geprobeerd?

Met dank aan Monika