waar is de poep?

Vragen over de gezondheid van je Labrador? Plaats ze hier.
roef
Speurneus
Speurneus

waar is de poep?

Ongelezen bericht door roef »

even een praatje poep(sorry hoor)
james had zaterdag een oude rawhide kluif van roef gevonden in de tuin.
roef eet ze niet en speelt er alleen mee.
we waren druk bezig met proportioneren van vlees en letten daarom niet zo goed op wat de heren aan het doen waren.

de heren lagen eigenlijk braaf in de tuin.
toen we na een half uurtje weer keken zagen we nog net het laatste stuk van de kluif bij james naar binnen glijden :shock: (kluif was ong. 20 cm)
hij had er dus driftig aan lopen vreten en op is op.

shit dus!! ik heb gelijk james een eetlepel olijfolie gegeven en `s avonds pens en zalmmix.
gisteren heeft james niet gepoept en ik kon de poep er wel uit kijken,james was zijn eigen onverstoorbare zelf gelukkig.

vanmorgen...pfffff gelukkig!!! een dikke witige glibberige brij :kots: :kots: werd er in de bosjes gedumpt
wat kan een mens blij zijn van een keutel zeg :oops:
ik zag me zelf al naar de da gaan vandaag omdat hij verstopt zou zitten. :roll:

hier geen rawhidekluiven meer :oops:
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Jutta
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Jutta »

Kan me goed voorstellen hoe blij je was. Gelukkig is het zo afgelopen.
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

Nee, die komen er hier ook niet meer in. Zelfde reden..
Ik vind ze doodeng, het laatste stukje word spekglad en het verteert gewoon niet goed in de darmen.

Gelukkig heeft James ondertussen gepoept. Blijven jullie nou maar gewoon Barfen, dat is veel gezonder :D
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
ElisabethErnstDave
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door ElisabethErnstDave »

Gelukkig is het goed afgelopen :D
Afbeelding
Anca bedankt voor de super mooie banner en avatar Afbeelding
Lien
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lien »

pfew, door het oog van de naald :?

Ben blij voor je dat het hele geval in de bosjes ligt :D

Hier alleen runderoren en die worden compleet versnipperd :)
groetjes, Lien

Being happy does not mean everything is perfect, it only means you've decided to see beyond the imperfections
roef
Speurneus
Speurneus

Lien schreef:pfew, door het oog van de naald :?

Ben blij voor je dat het hele geval in de bosjes ligt :D

Hier alleen runderoren en die worden compleet versnipperd :)
hier normaal ook alleen gedroogd spul,maar de kluif was nog een souvenir van vroegah :roll: ach en roef speelde er leuk mee dus ik had hem niet weggedaan.
tja en dan krijg je er een tweede bij die een rawhide kluif wél ziet zitten en lekker vindt :oops:
rimanime
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door rimanime »

Waarom zou een Rawhide kluif niet goed verteren ? Hier krijgen ze ca. 2x per maand een kluif en heb nog nooit verstopping cq slechte ontlasting gezien. Ik vind de Rawhide van de "nep"" kluiven één van de betere. Let er wel op dat ze niet in het laatste stukje stikken. Blijf er dan ook bij of haal het weg.
Afbeelding

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......

:zwartkopje: Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017
:blondkopje: Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012
:bruinkopje: Cooper; Rembrandt 18-6-2008

Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
roef
Speurneus
Speurneus

rimanime schreef:Waarom zou een Rawhide kluif niet goed verteren ? Hier krijgen ze ca. 2x per maand een kluif en heb nog nooit verstopping cq slechte ontlasting gezien. Ik vind de Rawhide van de "nep"" kluiven één van de betere. Let er wel op dat ze niet in het laatste stukje stikken. Blijf er dan ook bij of haal het weg.
tuurlijk verteerd het wel maar james had een hele kluif op en dat was geen kleintje,en ik had net bij ons in het park weer een verhaal gehoord over een rawhide en die hond moest helaas geopereerd worden aan een verstopping :(

roef ging er trouwens van aan de race van deze kluiven dus het verschild per hond denk ik hoe ze er op reageren.
en toen james gisteren niet poepte kreeg ik even flink de zenuwen,dus vandaar de olijf olie en de orgaan.
je zou denken die gaat aan de slinger,maar niks hoor :oops:

dus ik neem voor mezelf het zekere voor het onzekere en laat ze wel lekker knagen aan barf en gedroogd spul.
james is een stuk gulziger dan roef overigens en die hou ik zowiezo in de gaten met gedroogd knaagwerk(en natuurlijk als ze beiden eten :wink: )
rimanime
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door rimanime »

roef schreef:
rimanime schreef:Waarom zou een Rawhide kluif niet goed verteren ? Hier krijgen ze ca. 2x per maand een kluif en heb nog nooit verstopping cq slechte ontlasting gezien. Ik vind de Rawhide van de "nep"" kluiven één van de betere. IK Let er wel op dat ze niet in het laatste stukje stikken. IK Blijf er dan ook bij of haal het weg.
tuurlijk verteerd het wel maar james had een hele kluif op en dat was geen kleintje,en ik had net bij ons in het park weer een verhaal gehoord over een rawhide en die hond moest helaas geopereerd worden aan een verstopping :(

roef ging er trouwens van aan de race van deze kluiven dus het verschild per hond denk ik hoe ze er op reageren.
en toen james gisteren niet poepte kreeg ik even flink de zenuwen,dus vandaar de olijf olie en de orgaan.
je zou denken die gaat aan de slinger,maar niks hoor :oops:

dus ik neem voor mezelf het zekere voor het onzekere en laat ze wel lekker knagen aan barf en gedroogd spul.
james is een stuk gulziger dan roef overigens en die hou ik zowiezo in de gaten met gedroogd knaagwerk(en natuurlijk als ze beiden eten :wink: )
Ik heb IK bij mijn bericht er bij geplaatst. Lijkt net of ik tegen jou zeg dat je er bij moet blijven en het laatste stukje weg moet nemen :oops:
Ik weet natuurlijk heel goed dat jij daar op let, zo'n ervaren barfer :wink:
Afbeelding

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......

:zwartkopje: Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017
:blondkopje: Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012
:bruinkopje: Cooper; Rembrandt 18-6-2008

Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
jeltje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door jeltje »

Rawhide kluiven zijn toch die witte kluiven? Ik heb hier een keer op het forum gelezen dat dat veel betere kluiven zijn voor de hond en nu blijkt toch van niet? Sinds ik dat gelezen heb kocht ik alleen nog van die dure witte. Kan ik nu toch beter die goedkope kluifjes kopen of kunnen die ook verstoppingen veroorzaken? Weet het nu ff niet meer. Zyva vindt het heerlijk om te kluiven en krijgt 1x per week zo'n rawhide kluif van FF.
roef
Speurneus
Speurneus

jeltje schreef:Rawhide kluiven zijn toch die witte kluiven? Ik heb hier een keer op het forum gelezen dat dat veel betere kluiven zijn voor de hond en nu blijkt toch van niet? Sinds ik dat gelezen heb kocht ik alleen nog van die dure witte. Kan ik nu toch beter die goedkope kluifjes kopen of kunnen die ook verstoppingen veroorzaken? Weet het nu ff niet meer. Zyva vindt het heerlijk om te kluiven en krijgt 1x per week zo'n rawhide kluif van FF.
als je hondje er goed op reageerd is er niks aan de hand :)
maar roef gaat er vreselijk van aan de diaree en hoeft ze sinds hij barft niet meer.
en james is té gulzig en eet dus een hele grote kluif te snel helemaal op als ik niet uitkijk,en dat kán problemen geven zoals een verstopping.
die bruine goedkope kluiven zijn er om bekend dat ze verstikkings gevaar op kunnen leveren als ze glibberig worden en ze verteren slechter als een rawhide kluif.

plus een hond waar de mannen mee spelen in het park is vorige geopereerd aan een verstopping door een rawhide kluif vandaar mijn angst. :wink:
miranda
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door miranda »

Ik begrijp jou angst wel, miranda.
Zou dat ook hebben als er zoiets was met mijn meiden.
:blondpootje:Desie (Mayority's irristible desires)16-10-1997 r.ip. 28-02-2009
:blondpootje:July (joking jewel out of mids)13-07-2001 r.i.p.13-10-2010
:blondpootje:Iris ( be my irrisstible Iris out of mids) 11-01-2003 r.i.p 25-05-2016
:blondpootje:Robin (nickel and dimes girl power) 07-09-2007 rip 10-04-2018
:bruinpootje: Bowie 16-04-2017
Plaats reactie