Faith's afscheid bij de KC Rotterdam
-
- Speurneus
- Contacteer:
Allemaal bedankt voor jullie mooie woorden. Bij elk stuk dat ik voor en over Faith heb geschreven is het huilen, maar het is wel belangrijk voor mij om te doen. Ze verdient dit gewoon. Ik heb in de LP ook stukken geschreven over een G&G wedstrijd en over het NK 2009, daarnaast kennen velen ons van de wedstrijden, trainingen en/of shows, een mooier afscheid voor Faith is er niet.
Ik ben vandaag gebeld dat haar urntje (Faith's kop middels foto's) klaar is en dat ik em van de week op mag halen. Ik ben benieuwd.
Ik ben vandaag gebeld dat haar urntje (Faith's kop middels foto's) klaar is en dat ik em van de week op mag halen. Ik ben benieuwd.
-
- Speurneus
Wat een mooi stuk !!!
Zo oneerlijk dat ze zo uit je leven gerukt is
Veel sterkte !!!
Zo oneerlijk dat ze zo uit je leven gerukt is

groetjes Kim , pootje van Mexx, Bear en JC
Charlie (v.d. Leeda) ( † 24-12-2007, voor altijd in ons hart) 31-3-1994
Mexx ( Tresor du taillis madame x Shallow bay v. Janslust )22-03-2007
Bear ( FAIR-COURT Play It Again )12-03-2009
JC ( Jill's Summer Breeze of Sir Geof ) 2-9-2013

-
- Speurneus
- Contacteer:
Meis wat een mooi eerbetoon aan jouw Faith, ik weet wat ze voor je betekent, sterkte meissie.

-
- Hele grote hondenneus
Waarom, hé? Waarom moesten jullie zo vroeg bij elkaar weg? Het was kort maar prachtig als ik het zo allemaal lees. "Keep the Faith", want eens zijn jullie weer bij elkaar.
Wat fijn dat haar urntje deze week klaar is. Ik heb van Youri ook een heel mooi herdenkingsobject laten maken. Het is verlicht en zo is hij nog meer aanwezig.
Veel sterkte met dit grote gemis,
liefs van Alice.
Wat fijn dat haar urntje deze week klaar is. Ik heb van Youri ook een heel mooi herdenkingsobject laten maken. Het is verlicht en zo is hij nog meer aanwezig.
Veel sterkte met dit grote gemis,
liefs van Alice.

-
- Speurneus
- Contacteer:
-
- Speurneus
- Contacteer:
Lieverd, ik lees het nu pas, wat een dramatisch einde voor jullie maar voor Faith misschien wel het "mooiste" einde wat ze gezien de omstandigheden had kunnen krijgen, onnodig lijden is haar bespaard gebleven, een schrale troost ....... Heel veel sterkte, ze zal altijd in jullie hart een warm en speciaal plekje hebben. 

groetjes Jeannette
-
- Hele grote hondenneus