Hoera, vrijdag 1 april onze pup ophalen!

Plaats hier alle vragen over de aanschaf van een Labrador.
Iefke

Ongelezen bericht door Iefke »

veel geluk en plezier met Senna :verliefd1:
SaskiaL.

Ongelezen bericht door SaskiaL. »

Veel plezier vandaag! Spannend!!!!!!
soof
Snuffelneus
Snuffelneus

Ongelezen bericht door soof »

Ik ben heel benieuwd! :verliefd1:

Foto's! :D
delange
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door delange »

Lekker genieten van Senna, heel veel plezier!! Ben inderdaad ook benieuwd naar foto's :wink: Succes de eerste nacht.
De vriendschap van een hond,
is vriendschap voor het leven,
voor een ander niet te zien,
hoeveel een hond kan geven...
saartjeee

Ongelezen bericht door saartjeee »

Goedemorgen! :-)
Hoe was het gegaan met het ophalen en hoe is de eerste nacht gegaan?
Veel plezier en geniet! :verliefd1:
sedeka

Ongelezen bericht door sedeka »

Hoe is het gegaan met Senna?.
Heel veel plezier en geniet.
Dat hebben wij van onze Senna ook bijna 15jaar gedaan,hij is nu bijna 2jaar geleden overleden,maar we missen hem nog altijd.
Heel veel succes met jullie Senna.

Groetjes Sas en een poot van Demi en kaya
Marlyn
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door Marlyn »

super! wat leuk dan hebben jullie de pup nu dus in huis.
Ben jaloers zou mijn pup ook wel op willen halen nu!

veel plezier verder met het opvoeden van de pup
Jazzy (L)
Pascal en Linda

Ongelezen bericht door Pascal en Linda »

Hoe zijn de eerste nachten en dagen gegaan?
ben benieuwd hoor, wij halen ons pupseltje morgen op, heb er zo'n zin in! :D
Imca
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Imca »

Pascal en Linda schreef:Hoe zijn de eerste nachten en dagen gegaan?
ben benieuwd hoor, wij halen ons pupseltje morgen op, heb er zo'n zin in! :D
Senna is alweer 11 dagen bij ons, wat vliegt de tijd. :superman:
De 1e nachten waren erg "rumoerig" of we een wolfshondje in huis hadden. Dan moet je erg sterk in je schoenen staan, wat je hart spreekt bijna boven je verstand uit om haar toch uit de bench te halen.
Gelukkig hebben we dit niet gedaan en we plukken hiervan al een aantal nachten de vruchten van! :applaus:
We horen haar niet meer, tegen 3/3.30 uur laten we haar nog even plassen en gaat dan zonder te morrelen weer heerlijk slapen. 's Morgens op 7.15 uur meld ze zich weer en gaan we een klein eindje lopen voor het P&P rondje.

We hebben erg versteld gestaan hoe snel zo'n pup haar naam oppakt en al op diverse commando's zoals hier, zit, los etc. reageert. Middels het etensbakje in de bench leren we nu de commando plaats.

Gisteren heeft ze al haar 9 weken inenting gehad, ze zou vandaag wel eens rustig zijn en veel slapen, nou dat dacht ik niet, even tierig als anders.

Ik wens jullie morgen heel veel plezier met het ophalen van jullie pup! Slaap toch nog even lekker vannacht, want de eerst komende nachten kunnen ook wel eens onrusting worden.
:zwartpootje: Joy (wel stamboom, geen stamboomnaam 26-01-2001)
:blondpootje: Senna (Boggy Valley's Sarah 06-02-2011)
:blondpootje: Sil (Enjoy Just For Fun vd Ansjoros 18-04-2013)
daantjuh85
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door daantjuh85 »

Imca schreef:Senna is alweer 11 dagen bij ons, wat vliegt de tijd. :superman:
De 1e nachten waren erg "rumoerig" of we een wolfshondje in huis hadden. Dan moet je erg sterk in je schoenen staan, wat je hart spreekt bijna boven je verstand uit om haar toch uit de bench te halen.
Gelukkig hebben we dit niet gedaan en we plukken hiervan al een aantal nachten de vruchten van! :applaus:
We horen haar niet meer, tegen 3/3.30 uur laten we haar nog even plassen en gaat dan zonder te morrelen weer heerlijk slapen. 's Morgens op 7.15 uur meld ze zich weer en gaan we een klein eindje lopen voor het P&P rondje.

We hebben erg versteld gestaan hoe snel zo'n pup haar naam oppakt en al op diverse commando's zoals hier, zit, los etc. reageert. Middels het etensbakje in de bench leren we nu de commando plaats.

Gisteren heeft ze al haar 9 weken inenting gehad, ze zou vandaag wel eens rustig zijn en veel slapen, nou dat dacht ik niet, even tierig als anders.

Ik wens jullie morgen heel veel plezier met het ophalen van jullie pup! Slaap toch nog even lekker vannacht, want de eerst komende nachten kunnen ook wel eens onrusting worden.
Gaat dat allemaal hard he! Ik zou zeggen geniet er nog maar lekker van :wink: Het gaat zo verschrikkelijk hard! Voor je het weet zijn het van die grote pubers :wink: (heeft ook zn leuke kanten hoor :D , maar dan is het puppie er wel echt af :roll: )
daantjuh85
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door daantjuh85 »

Dus veel fotos maken en ik (en denk nog wel meer anderen :wink: ) genieten graag mee 8)
Plaats reactie