Nu las ik op het forum dat meer labjes af en toe zo stinken, maar hoe lang gaat dit duren?

Ik moet 's ochtends de deuren tegen elkaar open zetten om die geur uit m'n huis te krijgen

Guus is nu in de rui en hij heeft geen wondjes oid.
dat had roef ook idd,vreselijk!! alles stonk,zelfs onze kleren als ik boodschappen deed rook je gewoon dat we een hond haddenAnP schreef:Asta stonk op brokken verschrikkelijkop kvv is de meur weg
Ja Dex zit ook op de KVV maar in de buurt van z'n staart hangt ook een behoorlijke muffe luchtNetty schreef:Hier zitten ze allebei op vers, maar toch verhaart Boyka heel erg en Barry kan ontzettend ruiken. Barry heeft een hele dikke vacht en in de periode dat hij gaat ruiken, was ik hem met Sebomild, speciaal voor een vette vacht. Ik was hem op het strand zodat hij zich kan afspoelen in de zee
Ik bestel het bij Medpet, het werkt echt super, je kan ze er gerust geregeld mee wassen. Na 3x wassen is echt de lucht er uit.Nathalie01 schreef:Ja Dex zit ook op de KVV maar in de buurt van z'n staart hangt ook een behoorlijke muffe luchtNetty schreef:Hier zitten ze allebei op vers, maar toch verhaart Boyka heel erg en Barry kan ontzettend ruiken. Barry heeft een hele dikke vacht en in de periode dat hij gaat ruiken, was ik hem met Sebomild, speciaal voor een vette vacht. Ik was hem op het strand zodat hij zich kan afspoelen in de zeezijn vacht is daar ook heel dik en heb al met de furminator gekamt maar de lucht blijft hangen. Waar kun je die shampoo voor vette vacht kopen? lijkt me wel een goeie.
@ Lindy morgen maar even naar het strand gaan anders