We verwachten bijna tegelijk een nestje Ik iets eerder Spannend allemaal he! Voor Neelix trouwens ook want die wordt dan waarschijnlijk in één week papa en opa Neelix is namelijk de vader van mijn zwangere teefje
Succes met het aftellen, ik weet hoe lang het duurt
Oh Amanda wat ziet ze er prachtig rond uit! Spannend hoor... nog even en het is eindelijk echt zo ver. Wees nog maar even heel lief voor het aanstaande moedertje
Marron R.I.P Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F) La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F) Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F) Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F) Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F) Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)
Vandaag alweer dag 55 van de dracht, wat gaat het hard. Het knakken van haar achterpootjes is helemaal weg en ze doet het verder hartstikke goed. Gisteren heb ik haar gewogen en ze is al 8 kg aangekomen, ben toch echt benieuwd hoeveel pups ze zal krijgen.
Wat denken jullie als je zo naar haar buikfoto's kijkt????
Ze slaapt veel en wil niet meer zo veel wandelen. Haar werpkist staat klaar maar daar kijkt ze eigenlijk (nog) niet naar om. Ze ligt nog steeds samen met Polka in haar grote jolly paw.
Ik geef haar vaak wel wat lekkers in haar werpkist
Even weer wat nieuwe foto's...
Marron R.I.P Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F) La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F) Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F) Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F) Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F) Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)
je krijgt wat je toekomt hoor ik ben ook erg benieuwd hoeveel ze er krijgt, het kunnen ook 5 hele dikkerds worden he, maar ook 9 normale ik houd je topic in de gaten, ben echt nieuwsgierig succes!
Zo, dat is een behoorlijke buik. Verwacht toch echt wel meer dan 6 puppen als ik haar vergelijk met de buik van Xara van het vorige nest. In iedergeval heel veel succes met de op handen zijnde bevalling en we zijn benieuwd naar het vervolg van deze topic.
***Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd!***
Groetjes, Petra