Dank dank dank... ook namens die goedzak hier hij heeft nog geen idee... ik hoop ook dat het onder plaatselijke verdoving kan. Maar we houden hem voor de zekerheid maar nuchter..
ik laat het morgen wel weten..
hmm hij is nu bij de da. Ik belde net wanneer we hem weer mogen halen en de assistente zei dat hij langzaam aan het wakker worden was, maar dat de dierenarts hem graag zelf mee wil geven om ons nog wat uitleg te geven dat stelt me niet gerust... maar ja mogelijk gaat het over hoe te verbinden omdat het natuurlijk een gekke plek is.
kristies schreef:hmm hij is nu bij de da. Ik belde net wanneer we hem weer mogen halen en de assistente zei dat hij langzaam aan het wakker worden was, maar dat de dierenarts hem graag zelf mee wil geven om ons nog wat uitleg te geven dat stelt me niet gerust... maar ja mogelijk gaat het over hoe te verbinden omdat het natuurlijk een gekke plek is.
ah maak je niet te druk daarover! hopelijk is het niets geks
hij heeft twee bultjes weggehaald. er bleek nog een kleintje te zitten. Hij vind het er toch wel gek uitzien en vooral de snelheid waarmee het groeit. Heb ze nu meegehad op sterk water. Zodat we er altijd nog voor kunnen kiezen om ze op te sturen. Hij adviseerde dat te doen mocht de wondgenezing niet OK verlopen of mocht hij meer bultjes krijgen. HIj is wel super suf.. kan amper nog op zijn poten staan. Arme prul..
Oei dat zijn er best nog veel............. Beterschap hoor. Laat hem de narcose er maar lekker vanaf slapen, eventueel lekker warm houden als hij het koud lijkt te hebben.
Prulleke toch !!!!! Laat je maar lekker verwennen door je baasjes hoor !
Wij hopen dat je wond netjes en goed geneest en er geen rare bultjes meer komen !
groetjes,
je broer en zijn baasjes.
Niets, maar dan ook niets, komt vrolijker op je afgelopen dan een kletsnatte lab met baggerpootjes !
Hij lijkt er gelukkig niet veel last meer van te hebben. Gedraagt zich als vanouds ( als een lieve idioot ) hechtingen zien er goed uit, maar ik mag er niet echt naar kijken, als ik aan zijn oor zit vind hij dat nog niet echt fijn