Guus bij Cerbel Gundogs

Plaats hier alles over jachttraining en de jacht.
Linnie

Ongelezen bericht door Linnie »

Wat een leuke reacties :)

Gister was ik zo trots, het ging super! :verliefd1:
Volgen, zit en blijf, zitten op fluit op korte afstand, zitten tijdens volgen en ikzelf doorlopen allemaal goed. Marianne stelde voor om het wat moeilijker te gaan maken en ik moest Guus laten zitten, ik een stukje verder gaan staan en Marianne weer ergens anders mét dummy. Zij liet de dummy vallen en daarna moest ik Guus roepen. Die moest bij mij komen en daarna dummy halen en dat deed ie :shock: :applaus: Met de dummy rende hij wel eerst de verkeerde kant op :twisted: maar 'Guus HIER' was voldoende om de dummy in mn handen aan te komen geven.. nooouuuu ik was met stomheid geslagen en Marianne was ook erg enthousiast :D
mookje
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door mookje »

Wat leuk zeg :) Mag je zeker trots op zijn :klasse:
Afbeelding
miran&joost
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door miran&joost »

Saskia.Bernadette schreef:Altijd streven naar het maximaal haalbare hoor. En de Nimrod is dat wel toch? :wink:
In dit geval is het gekscherend bedoeld (lees: deze halen de Nimrod......... nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit)

Fijn dat het al lekker gaat zeg ! Als je hondje er dan ook nog plezier in heeft is het toch helemaal top !
Niets, maar dan ook niets, komt vrolijker op je afgelopen dan een kletsnatte lab met baggerpootjes !
Linnie

Nee joh Guus haalt ook echt de Nimrod niet en dat hoeft ook helemaal niet van mij :) Ik ben dit met hem gaan doen zodat hij wat meer zelfbeheersing zou krijgen en omdat retrievers het ook wel echt heel leuk vinden en gelukkig geldt dit ook voor Guus :) anders konden we weer zoeken naar iets anders. Agh we zien het wel. Zo hard gaat het ook niet, we trainen om de drie weken :)
Marianna

Ongelezen bericht door Marianna »

kunnen jullie me info geven over die marianne? waar trainen jullie?
Linnie

http://www.cerbelgundogs.nl" onclick="window.open(this.href);return false; en de privelessen zijn in Hank :)
Marianna

Ongelezen bericht door Marianna »

Dank! Jammer dat het voor ons te ver is!
Pandora
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Pandora »

miran&joost schreef:
Saskia.Bernadette schreef:Altijd streven naar het maximaal haalbare hoor. En de Nimrod is dat wel toch? :wink:
In dit geval is het gekscherend bedoeld (lees: deze halen de Nimrod......... nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit)

Fijn dat het al lekker gaat zeg ! Als je hondje er dan ook nog plezier in heeft is het toch helemaal top !
Nou, lekker dan, train ik een keertje mee met de Nimrodploeg.... geen ene bruine mafioso te bekennen.... :confused:
Groetjes van Brigitte & Zoo
Afbeelding
Bedankt Marjolein, hij is top!
Plaats reactie