Iemand hier ervaring mee?
Heb even op de site van cor gekeken naar het herplaats teefje van 3 jaar,jammer maar dat zie ik niet zo zitten,het is een lab met hd, waar je toch een beetje rustig mee moet doen,en met mijn stuiterballetje van 4 jaar vind ik dat niet verstandig.
Ook tegenover mijn oudje van ruim 14 vind ik dat niet eerlijk,dus we blijven gewoon doorzoeken.
En Anjess wij staan ook bij de labradorkring ingeschreven,maar het is gewoon moeilijk vanwege onze specifieke eisen.
Ik heb geen haast,zoek liever langer dan halsoverkop me ergens in storten.
Groetjes sas en een poot van Demi en Kaya
Ook tegenover mijn oudje van ruim 14 vind ik dat niet eerlijk,dus we blijven gewoon doorzoeken.
En Anjess wij staan ook bij de labradorkring ingeschreven,maar het is gewoon moeilijk vanwege onze specifieke eisen.
Ik heb geen haast,zoek liever langer dan halsoverkop me ergens in storten.
Groetjes sas en een poot van Demi en Kaya
-
- Speurneus
kijk eens op de site van http://www.farbourne.com" onclick="window.open(this.href);return false;
daar staan nu herplaatsers
daar staan nu herplaatsers

Zo daar ben ik weer eens.
We zijn nu 7maanden verder,en onze zoektocht naar een geholpen zwarte lab vanaf 1jaar schiet niet op.
Heb alle fokkers gehad,retrieverrescue,kngf,en welke site dan ook.
Ga nu als laatste in de asiels kijken(heb er 1 zwarte lab gezien,even achteraan),en als dat ook niks word,dan houden wij het als onze Demi er straks niet meer is,jammer genoeg bij 1lab.
Ik vind 2 toch echt gezellig maar omdat ik geen pup meer wil,maar een wat oudere hond,en die is na bijna 3jaar op zoek geweest te zijn,niet te vinden met de punten die wij belangrijk vinden.
Maar gelukkig is onze oude Demi er nog steeds,dus genieten wij van onze 2 meiden.
Groetjes Sas en een poot van Demi en Kaya
We zijn nu 7maanden verder,en onze zoektocht naar een geholpen zwarte lab vanaf 1jaar schiet niet op.
Heb alle fokkers gehad,retrieverrescue,kngf,en welke site dan ook.
Ga nu als laatste in de asiels kijken(heb er 1 zwarte lab gezien,even achteraan),en als dat ook niks word,dan houden wij het als onze Demi er straks niet meer is,jammer genoeg bij 1lab.
Ik vind 2 toch echt gezellig maar omdat ik geen pup meer wil,maar een wat oudere hond,en die is na bijna 3jaar op zoek geweest te zijn,niet te vinden met de punten die wij belangrijk vinden.
Maar gelukkig is onze oude Demi er nog steeds,dus genieten wij van onze 2 meiden.
-
- Middelgrote hondenneus
Hallo,
heb je al overwogen om een hond uit België te nemen? Fokker van onze honden heeft momenteel een teefje van 4j beschikbaar - ze is onvruchtbaar denk ik...
http://www.eyesoftheriverlabradors.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb wel geen idee hoe ver België (tussen Leuven en Hasselt) voor jullie is
In elk geval veel succes met de zoektocht!
Mvg,
Roel
heb je al overwogen om een hond uit België te nemen? Fokker van onze honden heeft momenteel een teefje van 4j beschikbaar - ze is onvruchtbaar denk ik...
http://www.eyesoftheriverlabradors.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb wel geen idee hoe ver België (tussen Leuven en Hasselt) voor jullie is

In elk geval veel succes met de zoektocht!
Mvg,
Roel
>> you are entitled to your opinion, however offending you express it <<
Harpo (Eyes of the River) °02/10/2008
Flora (Eyes of the River) °01/07/2006

-
- Speurneus
Op Marktplaats staan toch regelmatig labjes die een fijn nieuw huis zoeken. Staat daar niets tussen. Voor een pup zou ik hier nooit gaan kijken, maar voor een herplaatser zou ik hier zeer zeker een kijkje nemen (misschien heb je dit al gedaan).....
Ik heb zojuist even een kijkje genomen en zie een paar oudere dames die een nieuw Gouden Mandje zoeken
Ik heb zojuist even een kijkje genomen en zie een paar oudere dames die een nieuw Gouden Mandje zoeken

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......

Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
Roel.bedankt voor je tip,maar ik vind almere belgie toch wel erg ver.
Rimanime,ook op marktplaats kijk ik regelmatig rond,maar ben er niet happig op om daar een labbie vandaan te halen,tuurlijk er staan daar ook goeie labradors op,maar mijn jongste lab Kaya komt ook van mp en helaas zij komt van een hele beruchte broodfokker uit lunteren,waar we hier vele topics over hebben gehad.
Maar ik blijf doorzoeken,en mede dankzij de hulp hierop het forum wie weet wat er nog op ons pad komt.
Rimanime,ook op marktplaats kijk ik regelmatig rond,maar ben er niet happig op om daar een labbie vandaan te halen,tuurlijk er staan daar ook goeie labradors op,maar mijn jongste lab Kaya komt ook van mp en helaas zij komt van een hele beruchte broodfokker uit lunteren,waar we hier vele topics over hebben gehad.
Maar ik blijf doorzoeken,en mede dankzij de hulp hierop het forum wie weet wat er nog op ons pad komt.
-
- Speurneus
Ik zou ook eens bij de goed bekend staande fokkers hier van het forum informeren. Heb ik ook gedaan voor een kennis en die heeft inmiddels een super leuke en lieve herplaatster gekregen. Moest er wel een eindje voor rijden, maar Almere is inmiddels weer een mooi zwart labje rijker
Succes met zoeken.

Succes met zoeken.
Groetjes Erica, en een knuffel van Bram
-
- Speurneus
-
- Speurneus
http://www.labradorforum.nl/viewtopic.php?t=75419" onclick="window.open(this.href);return false;
Dit niets?
Dit niets?
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
-
- Speurneus
- Contacteer:
-
- Speurneus