aan te raden?

Plaats hier alle vragen over de aanschaf van een Labrador.
de mettes

aan te raden?

Ongelezen bericht door de mettes »

Hallo,

Ik kan al haast niet meer wachten om op 25 mei mijn labrador pup te mogen ophalen en ben al volop bezig alles voor te bereiden.
Het word een zwarte Reu en de naam word "Kenzo Off Brownbank Cottage"

Is er iets aan te raden om zeker in huis te hebben?

Mvg Joeri,
Anna&Milow
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Anna&Milow »

Een puppykong! Een speeltje waar je eten in kunt doen en dat kunnen ze er lekker uit peuteren. Een jonge pup snapt dit vaak nog niet, maar dat komt vanzelf. En als ze het in de gaten hebben, is het heel handig. Terwijl jij even bezig bent, zijn zij ook even bezig.
Jose

Ongelezen bericht door Jose »

Wat wij toen als tip kregen is een bench, en een kleed voor over de bench heen. Het is vaak zo dat een pupje zich veiliger voelt als er een kleed om de bench heen hangt, omdat het dan meer op een holletje lijkt. Natuurlijk kun je één kant gewoon kleedvrij houden :D
Marianna

Ongelezen bericht door Marianna »

vooral een bench en veilig speelgoed, dus het mag niet te snel stuk gaan en zwaar zijn. neem nog geen flosstouwen ed. bij ons kreeg ze een lekkere knuffel en is daar nog steeds verliefd op en sleept er het hele huis mee door ook al is ze ondertussen al twee. neem ook een verstelbare water en voerbak, dus op een standaard, dan kun je die in hoogte verstellen naarmate hij groter wordt. Het is beter als hij niet te ver naar beneden moet buigen met zijn nek om te moeten eten.
de mettes

Ongelezen bericht door de mettes »

een bench was ik al zeker van plan om te kopen,
en ik heb hier nog een lekker grote knuffelhond liggen, die gaat er zeker in, heb net aan het google geweest naar puppykong en dat ziet er mij ook wel leuk uit :)
zo een verstelbare drink en voerbak is goed gezien , daar had ik nog niet aan gedacht :)

Mijn lijstje word steeds langer :D

Ik kan haast niet wachten tot het 25 mei is :roll:
delange
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door delange »

Wat leuk zeg! Allereerst gefeliciteerd.. En wat een leuke naam!! :engel: Wordt z'n roepnaam ook Kenzo?? :D
Nog even wachten en dan is het lekker genieten van jullie nieuwe aanwinst!
De vriendschap van een hond,
is vriendschap voor het leven,
voor een ander niet te zien,
hoeveel een hond kan geven...
Buddy007
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door Buddy007 »

Leuk hoor die voorpret! :)
Ik kan zo 1,2,3 niet iets noemen, ik ga er vanuit dat je de meeste spullen al op je lijstje hebt staan :wink:
Groetjes Lisanne
Plaats reactie