aan te raden?
aan te raden?
Hallo,
Ik kan al haast niet meer wachten om op 25 mei mijn labrador pup te mogen ophalen en ben al volop bezig alles voor te bereiden.
Het word een zwarte Reu en de naam word "Kenzo Off Brownbank Cottage"
Is er iets aan te raden om zeker in huis te hebben?
Mvg Joeri,
Ik kan al haast niet meer wachten om op 25 mei mijn labrador pup te mogen ophalen en ben al volop bezig alles voor te bereiden.
Het word een zwarte Reu en de naam word "Kenzo Off Brownbank Cottage"
Is er iets aan te raden om zeker in huis te hebben?
Mvg Joeri,
-
- Middelgrote hondenneus
vooral een bench en veilig speelgoed, dus het mag niet te snel stuk gaan en zwaar zijn. neem nog geen flosstouwen ed. bij ons kreeg ze een lekkere knuffel en is daar nog steeds verliefd op en sleept er het hele huis mee door ook al is ze ondertussen al twee. neem ook een verstelbare water en voerbak, dus op een standaard, dan kun je die in hoogte verstellen naarmate hij groter wordt. Het is beter als hij niet te ver naar beneden moet buigen met zijn nek om te moeten eten.
een bench was ik al zeker van plan om te kopen,
en ik heb hier nog een lekker grote knuffelhond liggen, die gaat er zeker in, heb net aan het google geweest naar puppykong en dat ziet er mij ook wel leuk uit
zo een verstelbare drink en voerbak is goed gezien , daar had ik nog niet aan gedacht
Mijn lijstje word steeds langer
Ik kan haast niet wachten tot het 25 mei is
en ik heb hier nog een lekker grote knuffelhond liggen, die gaat er zeker in, heb net aan het google geweest naar puppykong en dat ziet er mij ook wel leuk uit

zo een verstelbare drink en voerbak is goed gezien , daar had ik nog niet aan gedacht

Mijn lijstje word steeds langer

Ik kan haast niet wachten tot het 25 mei is

-
- Kleine hondenneus