King en ik gaan saampies verder door het leven..
-
- Middelgrote hondenneus
- Contacteer:
-
- Speurneus
Wat knap van je dat je de stap genomen hebt.
Ook al is een leven met relatie niet leuk toch is het iets veiligs en vertrouwds dat het heel moeilijk is om daar een einde aan te maken.
Gelukkig blijft jou lieve kanjer bij jou. Wil je inmiddels ex de hond niet bij zich hebben of heb jij de keuze gemaakt om hem mee te nemen?
Ook al is een leven met relatie niet leuk toch is het iets veiligs en vertrouwds dat het heel moeilijk is om daar een einde aan te maken.
Gelukkig blijft jou lieve kanjer bij jou. Wil je inmiddels ex de hond niet bij zich hebben of heb jij de keuze gemaakt om hem mee te nemen?
-
- Hele grote hondenneus
-
- Grote hondenneus
Jaren geleden heb ik hetzelfde meegemaakt,maar nu terug kijkend ben ik blij dat het zo gelopen is.Ik ben nu getrouwd met een hele lieve man die ook stapelgek was op mijn Bink (die helaas is overleden).Want dat was wel een vereiste:de klik met mijn hond moest er ook zijn want die deed ik voor niemand weg!!Heel veel sterkte en straks kijk je er waarschijnlijk met een lach op terug.Super van je dat King zo belangrijk voor je is.Zet 'm op meid!!!!
-
- Grote hondenneus
King en ik gaan nooit uit elkaar!
Ik ben degene die king 'gevonden' heeft (ik liet hem uit voor de buren en toen ze hem weg deden kwam hij bij ons) en hij staat ook op mijn naam, zwart op wit!
Voor King is het denk ik nu ook beter, meer ontspannen en met mij gaat het ook goed. Verdrietig, maar veel rustiger.
We kijken uit naar ons eigen huisje en rust
Ik ben degene die king 'gevonden' heeft (ik liet hem uit voor de buren en toen ze hem weg deden kwam hij bij ons) en hij staat ook op mijn naam, zwart op wit!

Voor King is het denk ik nu ook beter, meer ontspannen en met mij gaat het ook goed. Verdrietig, maar veel rustiger.
We kijken uit naar ons eigen huisje en rust