Hallo allemaal,
Ik weet niet meer wat ik moet doen....Ik denk dat ik de dierenbescherming moet bellen. Er zijn namelijk rare praktijken aan de gang hier in huis....
Mijn vrouwtje komt nu al weken iedere dag met twee grote dozen thuis. Vervolgens gaan zij en baasje met kranten aan de slag om die dozen in te pakken. Zo gaat dat ongeveer elke dag. Opeens zijn wij ook nog grotere dozen gaan halen bij iemand; ze pasten bijna niet in de kofferbak. Inmiddels zijn al onze kasten leeg

en zijn die dozen dus gevuld. Ook komen zij zo nu en dan binnen met verf en verfrollers en hebben zij het over 'laminaat' (geen idee wat dat uberhaupt is). Ook heeft vrouwtje het kozijn gerepareerd wat ik kapot heb gebeten.
Vrouwtje en baasje eten van wegwerpbordjes en drinken uit plastic bekers. Ook zijn ze in het weekend veel weg. Normaal is het weekend voor mij en gaan wij allemaal leuke dingen doen, maar de laatste paar weken hebben zij mij laten stikken

Wij gaan wel joggen en wandelen en ook wel spelen, maar niet zoals vroeger. Ook speelt vrouwtje minder met mij als zij thuis komt van haar werk. Om 21:00 's avonds ploft ze doodmoe op de bank en gaan wij dat niveauloze 'dames in de dop' kijken wat ze iedere dag opneemt. Ik heb inmiddels laten weten dat het zo niet werkt

en ik heb vrouwtje flink op de zenuwen gewerkt...baasje trouwens ook (want die wordt gek van mij als ik vrouwtje etter). Na twee weken denken wat er toch met mij aan de hand is, zag vrouwtje het eindelijk in en heeft ze haar aanpak gewijzigd.

Nu is de rust weer teruggekeerd: er wordt met mij iedere dag gespeeld en getrained en na het trainen en spelen, kijk ik gezellig met vrouwtje en baasje tv (zonder te klieren

)...
Maar toch vertrouw ik het niet.....bijna alle spullen zijn ingepakt, maar de mijne nog niet. Mijn bench staat op dezelfde plek en mijn kussen ook. Al mijn speeltjes liggen nog verspreid door de woonkamer en mijn brokken staan op de normale plek. Ook praten zij de hele tijd over wat ik van het nieuwe huis zal vinden enzo....En dat de notaris mij zal overnemen indien er iets gebeurt...enzo...Ik ben bang dat ze mij weg willen doen

Of dat zij weggaan en dat ik hier achterblijf in mijn eentje

Vandaag moeten zij weer ergens naartoe: een of andere 'inspectie' met een 'makelaar' en morgen is de grote dag

. Dan gaan zij naar de 'notaris' (mijn nieuwe baas????) en komen zij mij ophalen om naar het nieuwe huis te gaan....Ik wil niet weg bij hun
Ik houd jullie op de hoogte en zal inmiddels al het nummer van de dierenbescherming opzoeken en een goede advocaat uitzoeken...
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.