Narda zag een hond en snelde er met wat geluid heen, voordat ze er was was ze rustig en ze deed absoluut niks. Juist onderdanig gedrag vertoonde ze, de hond (een Witte Herder reu) reageerde niet heftig, maar toen Narda weer terug wilde komen ging die reu er bovenop, hij ging haar echt achterna. Dat vond Narda echt niet leuk, hij pakte haar ook want ze piepte, en liep met haar staart tussen de benen weg, ze wilde weg van hem, maar hij bleef haar achterna gaan.
Toen kwam ik er stormend aan, hup wegwezen jij, move!!! Narda ging achter mij staan, een stuk volgens mij. En toen had IK die hond tegenover me staan.. ik bleef stilstaan en zei of deed niks, gewoon stilstaan..
Nou die hond bleef me aanblaffen met ontblote tanden, ik weet zéker, dat als ik 1 hand had uitgestoken had hij me gepakt.
Het baasje wat alles zag gebeuren deed echt niks, helemaal niks, toen hij half een halve minuut met mij een 'confrontatie' had, riep ze hem een keer en ging hij weer verder spelen met de bal, Narda kneep m echt en kwam zielig naar me toe, ff aan de lijn gedaan en vastgehouden tot mevr en hond weg was.
Toch niet normaal??? Of ben ik nou zo raar???
Dat hij Narda 1 keer corrigeerde, á la, wat trouwens geen correctie meer was!!
Maar tegenover mij??
Zo kwam hij naar Narda toe, vond ze al niet echt leuk..

De achtervolging