Marron R.I.P Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F) La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F) Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F) Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F) Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F) Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)
Heb net ook even op de site van de fokker gekeken want kende deze nog niet, maar wat een mooie honden hebben ze zeg! Lieve uitstraling ook.. En blond blijft toch ook altijd een beetje favoriet bij mij
@ Tilly: Als de kleine volgend jaar uitgegroeid is gaan we gewoon een keertje wandelen. We wonen toch niet zoveel van elkaar vandaan.
Teefje Geel is Tyleet. Als je 14 april in de middag bent geweest dan niet, want we hebben haar donderdag 14 april opgehaald. Ze was de eerste die het nest verliet. Niet dat ze er veel aan over heeft gehouden. Ze voelt zich helemaal thuis.
Debora schreef:@ Tilly: Als de kleine volgend jaar uitgegroeid is gaan we gewoon een keertje wandelen. We wonen toch niet zoveel van elkaar vandaan.
Teefje Geel is Tyleet. Als je 14 april in de middag bent geweest dan niet, want we hebben haar donderdag 14 april opgehaald. Ze was de eerste die het nest verliet. Niet dat ze er veel aan over heeft gehouden. Ze voelt zich helemaal thuis.
potjandorie... ik ben inderdaad de 14e geweest en 1 pup was net s'morgens weg.
Ik pb je vanavond wel wat foto's van Autumn. Wel recente want de oude staan op een cd.
Ik kom er 2x per jaar en neem dan gelijk 10 zakken voer mee
Veel geluk met dit Reagis kindje
Groetjes Tilly
Pootje van Gina & Akka
*Er is op de wereld geen betere psychiatrie, dan een hond die je gezicht aflikt*