castratie
- riwka
- Hele grote hondenneus

castratie
Na een aantal keer het GNRH implantaat te hebben laten gezet bij Storm, moest hij er vandaag toch echt aan geloven.....Castratie!
Het implantaat werkte de laatste keer maar 4 maanden optimaal en na wijs beraad met de DA heb ik besloten om hem te laten castreren. Nou de afspraak een maand geleden dus gemaakt en vandaag was dus DE dag. Goh wat was ik de afgelopen dagen nerveus zeg gisteren zo goed als niet geslapen. Gelukkig konden we om 09.00uur al terecht en mocht ik erbij blijven totdat hij onder zeil was. Om 10.00uur mocht ik bellen hoe het was verlopen. Hij lag nog heerlijk te slapen en of ik hem om 12.30uur
wilde halen. Tuurlijk!! Half een stipt stond ik aan de balie om hem op te halen. De dierenarts vertelde dat ondanks de grote van zijn ballen de ingreep super was verlopen en hij was zo lief en rustig! Nou gelukkig maar ik had verwacht dat hij de boel zou afbreken als hij weer bij kwam maar inplaats daarvan lag hij rustig te wachten. Nou op naar huis, met een medisch rompertje aan , om daar vervolgens heerlijk te gaan liggen slapen. Tot nu toe gaat het super goed, heeft een beetje gegeten en gedronken,geplast en gepoept en ligt weer heerlijk te slapen. Hopen dat het vanacht ook goed gaat......
Het implantaat werkte de laatste keer maar 4 maanden optimaal en na wijs beraad met de DA heb ik besloten om hem te laten castreren. Nou de afspraak een maand geleden dus gemaakt en vandaag was dus DE dag. Goh wat was ik de afgelopen dagen nerveus zeg gisteren zo goed als niet geslapen. Gelukkig konden we om 09.00uur al terecht en mocht ik erbij blijven totdat hij onder zeil was. Om 10.00uur mocht ik bellen hoe het was verlopen. Hij lag nog heerlijk te slapen en of ik hem om 12.30uur
wilde halen. Tuurlijk!! Half een stipt stond ik aan de balie om hem op te halen. De dierenarts vertelde dat ondanks de grote van zijn ballen de ingreep super was verlopen en hij was zo lief en rustig! Nou gelukkig maar ik had verwacht dat hij de boel zou afbreken als hij weer bij kwam maar inplaats daarvan lag hij rustig te wachten. Nou op naar huis, met een medisch rompertje aan , om daar vervolgens heerlijk te gaan liggen slapen. Tot nu toe gaat het super goed, heeft een beetje gegeten en gedronken,geplast en gepoept en ligt weer heerlijk te slapen. Hopen dat het vanacht ook goed gaat......
Don't always keep your dog on a leash if you want him to be attached to you
A.Willametz
A.Willametz
-
sharon66057
- Speurneus

Ik kan me voorstellen dat je erg nerveus was, gelukkig is alles nu achter de rug en kan je mannetje weer lekker opknappen!
Beterschap Storm
Beterschap Storm

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...
R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
-
Debby
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
-
Imca
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
-
EricaM
- Speurneus

Pfff, wat een opluchting dat je dit nu achter de rug hebt. Nu rustig aan en dan herstelt hij vast heel erg snel. Storm is een kanjer, dus die kan wel wat hebben.
Sterkte vannacht en de komende dagen. Maar als ik het zo lees komt dat vast wel helemaal goed. En dat rompertje houdt ie vast wel lekker aan
Heel veel knuffels voor je mannetje, ook van Bram. Want die vindt het helemaal niet leuk dat hij Storm zondag tijdens de training moet missen.
Sterkte vannacht en de komende dagen. Maar als ik het zo lees komt dat vast wel helemaal goed. En dat rompertje houdt ie vast wel lekker aan
Heel veel knuffels voor je mannetje, ook van Bram. Want die vindt het helemaal niet leuk dat hij Storm zondag tijdens de training moet missen.
Groetjes Erica, en een knuffel van Bram
-
Marianna
-
Jutta
- Speurneus

Gelukkig dat alles zo goed is verlopen. Kan me goed voorstellen dat je zenuwachtig was. Ik heb de hele dag aan jullie gedacht. Sterkte de komende dagen en het zal vast wel goed gaan.
En...... Chester zal Storm nu ook wel missen..... hij is toch zijn grote voorbeeld maar wij zien jullie snel weer.
Groetjes en
Jutta en Chester
En...... Chester zal Storm nu ook wel missen..... hij is toch zijn grote voorbeeld maar wij zien jullie snel weer.
Groetjes en
Jutta en Chester
bedankt Sharon !
- riwka
- Hele grote hondenneus

Nou de eerste nacht zit erop! Ben 2x wakker geweest en meneer lag heerlijk te slapen! Toen ik om half 8 wakker werd was zijn romper half uit
naar de wond gekeken en gelukkig zag er goed uit.
Hij doet het super! Alleen wil mijn wervelwind meer dan hij mag. Het worden dus nog 8 lange dagen
Bedankt voor de lieve reacties!
Hij doet het super! Alleen wil mijn wervelwind meer dan hij mag. Het worden dus nog 8 lange dagen
Bedankt voor de lieve reacties!
Don't always keep your dog on a leash if you want him to be attached to you
A.Willametz
A.Willametz