@ Imca jazeker en hij was zooooooo lief en deed geen vlieg kwaad, dus echt sommige mensen vraag je je af hebben ze wel ogen in hun hoofd hij leek niet eens op n pitbull.
dus negeren die mensen.
Zou ik me hebben laten neppen?
-
gizmoo1
-
Desiree
- Erelid

Je hebt mijn honden ook wel eens gezien. Dat zijn toch echt labrador. Ook ik heb wel eens de vraag gehad wat voor ras het is. Volgens de man konden het geen labradors te zijn, want die horen dik te zijn
Wat ik wel heel vreemd vind, is dat jij die vraag kreeg van een labradoreigenaar.
Wat ik wel heel vreemd vind, is dat jij die vraag kreeg van een labradoreigenaar.
Groetjes,
Désirée

Désirée

-
esmoezie
- Speurneus

Mensen hebben nogal een uitlopende kijk op hoe een labrador er uit moet zien
Ook aan mij vragen ze geregeld "wat het is". De een vindt Keo te smal/klein voor een echte en vorige week vond iemand zijn kop te breed voor een labrador
Ze denken iig heel vaak dat hij geen stamboom heeft
Zelf vind ik alle labjes die ik tegenkom echte labradors (zelfs die zonder stamboom)
Ook aan mij vragen ze geregeld "wat het is". De een vindt Keo te smal/klein voor een echte en vorige week vond iemand zijn kop te breed voor een labrador
Ze denken iig heel vaak dat hij geen stamboom heeft
Zelf vind ik alle labjes die ik tegenkom echte labradors (zelfs die zonder stamboom)
groetjes Juliette
Keo 26-03-2009
Harvey 30-07-2015