Sjammai d'r voetzooltje bijna helemaal afgescheurd
-
Anjess
Sjammai d'r voetzooltje bijna helemaal afgescheurd
Vanmiddag na mijn werk dacht ik lekker naar het water te gaan met mijn schatten.Omdat ik normaal rond een uur of 11 ga (dan is het lekker rustig op het strand)en ik nu pas om 13 uur thuis was dacht ik dus maar even naar de dijk te gaan en ze daar lekker te laten zwemmen.Alles ging goed totdat Sjammai ineens hevig bloedend uit het water kwam.Ze heeft weleens vaker een sneetje dus maakte me niet direct druk maar toen ze dichterbij kwam zag ik dat haar hele stempeltje los hing.Ik gelijk de DA gebeld en ik kon direct langskomen.Het stempeltje hing er nog maar voor een millimeter aan!!Er zat maar 1 ding op:onder narcose en operen.Ze zijn een uur met haar bezig geweest en ik kon er gelukkig (samen met Binky bijblijven,ik had geen tijd meer om hem thuis te brengen).Na een uurtje te hebben uitgeslapen ligt ze nu heel suf op een kleedje op de bank.Morgen moeten we weer terug om het verband te wisselen.Dit moet ik daarna elke dag zelf gaan doen.Het is ook nog maar de vraag of het zal genezen.Volgens de DA kan het lichaam het afstoten en dan zal er iets anders moeten gebeuren maar daar denk ik nu nog maar even niet aan.Zondag is ze jarig en dan zal ik haar dubbel zoveel verwennen.Ze is nu zo zielig,ze loopt heel erg moeilijk omdat het toch op de hechtingen drukt.Maar we passen ons gewoon aan aan haar hoor.Bijna 8 jaar en voor de zoveelste keer weer eens pech.....vind het zo sneu voor haar dat ik gewoon even een potje heb gejankt vanmiddag.
Maar gelukkig is er Binky nog.10 maanden en onstuimig maar nu heel lief en voorzichtig voor zijn grote vriendin 
-
Imca
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
Sjammai, wat een pech.
Wij duimen hier dat het toch in 1x goed zal genezen.
Hou je taai meid en alvast van harte gefeliciteerd met je 8e verjaardag.
Laat je lekker door je baasje in de watten leggen.

Wij duimen hier dat het toch in 1x goed zal genezen.
Hou je taai meid en alvast van harte gefeliciteerd met je 8e verjaardag.
Laat je lekker door je baasje in de watten leggen.
-
Nino&Toosje
- Speurneus

-
sharon66057
- Speurneus

-
Debby
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
-
Nathalie01