Sjors in Leeuwarden!
-
Julia R
-
Julia R
-
petra2612
- Grote hondenneus

Julia R schreef:Dan heb jij mijn Keurrapport geschreven of heb ik dit niet goed begrepen?petra2612 schreef:Gefeliciteerd, mooi rapport!![]()
Groetjes Julia
***Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd!***
Groetjes, Petra
Groetjes, Petra
-
Julia R
Ja geloof het wel, zo goed is mijn engels nietpetra2612 schreef:Julia R schreef:Dan heb jij mijn Keurrapport geschreven of heb ik dit niet goed begrepen?petra2612 schreef:Gefeliciteerd, mooi rapport!![]()
Groetjes JuliaYep, dat was ik, alleen was alles zo nieuw en ging het zo snel dat ik niet eens wist welke hond er in de ring stond.
Hoop dat het zonder spelfouten was?
Ik nam mijn petje af voor je toen ik mijn Keurverslag kwam halen want je was op dat moment alleen en ik zei tegen je ik wacht wel even heb alle tijd hoor.
Je had het erg druk met de juiste formulieren in te vullen en op de juiste plek te leggen.
Groetjes Julia
-
petra2612
- Grote hondenneus

Mocht je iets willen weten uit je keurverslag dat je niet weet wat het betekent kan ik je misschien helpen.Julia R schreef:Ja geloof het wel, zo goed is mijn engels nietpetra2612 schreef:Julia R schreef: Dan heb jij mijn Keurrapport geschreven of heb ik dit niet goed begrepen?![]()
Groetjes JuliaYep, dat was ik, alleen was alles zo nieuw en ging het zo snel dat ik niet eens wist welke hond er in de ring stond.
Hoop dat het zonder spelfouten was?
![]()
Ik nam mijn petje af voor je toen ik mijn Keurverslag kwam halen want je was op dat moment alleen en ik zei tegen je ik wacht wel even heb alle tijd hoor.
Je had het erg druk met de juiste formulieren in te vullen en op de juiste plek te leggen.
Groetjes Julia
Groetjes Petra
***Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd!***
Groetjes, Petra
Groetjes, Petra
-
Laboriginals
- Speurneus

- Contacteer:
-
Julia R