Paasshow Leeuwarden 25 april 2011

Plaats hier alles over hondenshows.
labbers
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door labbers »

Ja het was af en toe echt 'verrassend' zullen we maar zeggen..het is wat je zegt..elke KM vind weer iets anders.. maar ik vond mr Cook wel een beetje grof, hij stond maar te trekken aan Ice z'n koppie en lijfje.. :?
Dawn (Tickled Pink by Ic of Storm's Legacy 06-07-2012)
Hailey (Black Pearls of Mainhatten Ultra Voilet 17-01-2012)
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Nino&Toosje »

labbers schreef:Ja het was af en toe echt 'verrassend' zullen we maar zeggen..het is wat je zegt..elke KM vind weer iets anders.. maar ik vond mr Cook wel een beetje grof, hij stond maar te trekken aan Ice z'n koppie en lijfje.. :?
Ja, en dan krijg je ongewild een cursus; Hoe verkloot ik een hond voor een show. :?
labbers
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

petra2612 schreef:
Gefeliciteerd met je behaalde resultaat, nu had ik het zo druk heb ik je nog niet gezien of gesproken 8)
Idd jij was druk aan het schrijven.. :applaus: maarre ik heb jouw kleine meid wel gezien en zij heeft haar halfbroer ook gezien :D
labbers
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Nino&Toosje schreef:
labbers schreef:Ja het was af en toe echt 'verrassend' zullen we maar zeggen..het is wat je zegt..elke KM vind weer iets anders.. maar ik vond mr Cook wel een beetje grof, hij stond maar te trekken aan Ice z'n koppie en lijfje.. :?
Ja, en dan krijg je ongewild een cursus; Hoe verkloot ik een hond voor een show. :?
Idd ik vind dat zo vervelend. Je zou toch denken dat het honden en waarschijnlijk zelfs labrador liefhebbers moeten zijn :confused: ??

Wij gaan zelf helemaal niet grof met de honden om dus Ice trok echt z'n koppie weg zo vanne....he niet doen!
petra2612
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door petra2612 »

labbers schreef:
Nino&Toosje schreef:
Idd ik vind dat zo vervelend. Je zou toch denken dat het honden en waarschijnlijk zelfs labrador liefhebbers moeten zijn :confused: ??

Wij gaan zelf helemaal niet grof met de honden om dus Ice trok echt z'n koppie weg zo vanne....he niet doen!
:eusashhh: kan niets negatiefs of positiefs zeggen over de keurmeester (zou niet netjes zijn) maar ik weet wel dat hij een liefhebber en eigenaar is van 19 Labradors. Wel vervelend dat hij Ice zo benaderde :(

Leuk dat je mijn meisje heb gezien en zij haar halfbroer! :applaus: Lijken ze op elkaar?
***Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd!***
Groetjes, Petra
Marga
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marga »

Julia R schreef:
labbers schreef:Ik heb wel een catalogus :)
Aldinne schreef:Maar ik heb geen catalogus.. :cry:
Bedankt voor al het werk om de uitslagen te plaatsen!
Nog één vraagje. Wie werd er beste reu/teef en beste van het ras?
EricaM
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door EricaM »

Duidelijk de nieuwe trend zo weinig U'tjes. Jammer, maar aan de andere kant kun je zo nog trotser zijn als jouw hondje wel een U'tje heeft.

Ik vind het echt jammer dat ik er niet bij was met Bram. Ondanks dat ik nu wel van het zonnetje heb kunnen genieten 8)

Jullie allemaal gefeliciteerd met de goede resultaten en hopelijk krijgt Bram een nieuwe kans in Emmen :wink:
Groetjes Erica, en een knuffel van Bram
petra2612
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door petra2612 »

Marga schreef:
Julia R schreef:
labbers schreef:Ik heb wel een catalogus :)
Bedankt voor al het werk om de uitslagen te plaatsen!
Nog één vraagje. Wie werd er beste reu/teef en beste van het ras?
Beste reu 1753 en BOB
Beste teef weet ik niet zeker meer 1722 of 1720?
***Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd!***
Groetjes, Petra
Plaats reactie