Boefie09 schreef:Ik denk dat het hele verhaal uit z'n verband is gerukt maar ja : "Vrouw loopt verwonding op bij hondengevecht" trekt een stuk minder lezers.
Als een groep honden aan het vechten is moet je er ook nooit tussen springen, tenzij je gebeten wilt worden in het heetst van de strijd). En het was idd een groep waar OOK labjes in meeliepen en geen hele groep labjes.
Verder is het wel heel vervelend voor die mensen van het kleine hondje want je loopt toch nooit meer relaxed buiten met je hond of je gaat andere honden de rest van je leven uit de weg.
Ik wil even zeggen, dat heel het verhaal echt is.
Mevrouw liep met honden, 1 hondje wordt gepakt door 1 labrador, 4 andere Labradors van de uitlaatservice bemoeien zich er ook mee en gaan met z'n 5en op het hondje. Niet gewoon irritand, maar ze vallen hem echt aan.
Wat zou jij doen, hond 1 valt hondje aan, komen nog meer Labradors aan, je hondje lekker laten lijden of optillen? Ik zou 'm toch echt wel beschermen.. Mevrouw zegt dat als ze hem had laten liggen, ze de hond echt helemaal kapotgebeten hadden.
Het waren dus echt alleen maar Labradors.
Ik weet het verhaal omdat ik mevrouw 'ken'. Er is dus niks overdreven in het verhaal.