Opvang vakantie

Plaats hier informatie en vragen over alle hondenactiviteiten die niet onder een andere categorie vallen.
Anna&Milow
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Opvang vakantie

Ongelezen bericht door Anna&Milow »

Hoi,

De zomervakantie staat weer voor de deur en ik zit echt met een dillema...Vorig jaar zijn we niet weg geweest, Milow was er net, maar dit jaar zouden we wel op vakantie willen, twee weekjes ofzo. Ik moet er niet aan denken om Milow bij een pension achter te laten. Weet iemand een goede, leuke opvang voor mijn lab, het liefst op kleine schaal? al moet ik ervoor naar de andere kant van het land...maakt me niets uit.

Wat is jullie ervaring met pension's? Ik heb er zo'n beeld bij dat de hond de hele dag in een kenneltje zit en af en toe eruit mag om te spelen of te wandelen....
Wil enCo
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Wil enCo »

Ik zie dat je in Drenthe woont. Retriever Resort van Jeanette zit daar ook. Even googelen!
Carpe Diem! (Pluk de Dag!)

:blondkopje:Cody(Very Easy To Handle) 23-11-2005
:bruinkopje: Kyra (Of Faskally's Fauve) 31-12-2008
Anna&Milow
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Oh bedankt, ga gelijk even googlen!
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

Ik weet dat je fokster een pension heeft wat zeer goed aangeschreven staat. :wink: En anders idd Retriever Resort.
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
Anna&Milow
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Els bedankt! Dat wist ik helemaal niet....Goeie tip ook!
spize

Ongelezen bericht door spize »

Ik heb Spize bij de running buddies in rotterdam laten logeren en dat was helemaal top!
Het is een opvang alleen voor labradors en de honden gaan niet in hokken maar lopen vrij.Ze hebben sinds kort 2000m2 grond waar de honden naar hartelust kunnen rennen,spelen en zwemmen.
's Avonds gaan ze natuurlijk naar binnen en daar hebben ze verschillende "huiskamers"voor de honden want de pups gaan bijv apart.Zij slapen zelf daar ook.
Ik was zelf erg huiverig om mijn hondenkind ergens te laten logeren maar hier ben ik echt heeeeel enthousiast door geworden.Het zijn superlieve meiden en Spize heeft zelfs het'"wanghangen"daar afgeleerd.
Rotterdam is (ook voor mij) best een eindje rijden maar als je hond het daar fijn heeft rij ik daar graag een stuk voor om.
Groetjes Hester
Buddy007
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door Buddy007 »

Ik werk zelf in een pension en ik zie bijna altijd blije honden. :)
Honden die gevoelig zijn voor verandering van omgeving of angstig zijn aangelegd, die moeten erg wennen, maar daar doen wij wel ons best voor, dat die het ook naar hun zin hebben.
Dus nee hoor een pension is niet erg :wink:
Groetjes Lisanne
floor
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door floor »

Je bent aardig aan de late kant. Je zou nog in Grolloo bij de openruimte kunnen proberen maar of het nog lukt ?? Wanneer Floor daar heen ging had ik het in januari al geboekt.
Afbeelding
:bruinpootje: Floor 05 09 2003......10 11 2014
:zwartpootje: Tosca 31 01 2013
Anna&Milow
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Hoi,

Het is nog gelukt hoor...pffffffffffffieow. Ik heb nooit eerder een hond gehad en dacht dat ik in mei het nog wel kon regelen, nou niet dus. Maar hij gaat naar het pension van onze fokker, die hadden nog een plekje vrij. Grolloo zat al vol.
jolien
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door jolien »

Anna&Milow schreef:Hoi,

Het is nog gelukt hoor...pffffffffffffieow. Ik heb nooit eerder een hond gehad en dacht dat ik in mei het nog wel kon regelen, nou niet dus. Maar hij gaat naar het pension van onze fokker, die hadden nog een plekje vrij. Grolloo zat al vol.
Hi Anna,

Pien gaat ook regelmatig naar de dagopvang van Riet en heeft het daar goed naar haar zin. Zij heeft pas 1 keer een nachtje geslapen, maar Quincy en Rosa, mijn andere honden, al veel vaker en nooit problemen gehad. Riet zorgt wel goed voor de hondjes hoor! En inderdaad ook nog lekker vertrouwd omdat ze daar natuurlijk ook vandaan komen. :)

Succes!
Anna&Milow
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Hoi Jolien,

Wat lief dat je dat nog even komt melden! Dat is goed om te horen. Als je weet dat je hond het naar de zin heeft, ben je zelf toch ook lekkerder op vakantie he. En de vader van Milow loopt er ook rond, al kennen ze elkaar vast niet :)
jolien
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door jolien »

Anna&Milow schreef:Hoi Jolien,

Wat lief dat je dat nog even komt melden! Dat is goed om te horen. Als je weet dat je hond het naar de zin heeft, ben je zelf toch ook lekkerder op vakantie he. En de vader van Milow loopt er ook rond, al kennen ze elkaar vast niet :)
Haha, dat moet vast River zijn! Wat een schat is dat he? :) Wie is de moeder van Milow? Is dat Sophie? Emma is de moeder van Pien, ook al zo'n lieverd!
Anna&Milow
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Hoi,

Ja River is Milow's papa en Jopke (is nu bij een gezin geplaatst) is Milow's moeder.
Wat leuk...dus onze hondjes zijn familie van elkaar? Ik ben ook wel heel benieuwd naar River hoor! Hoop dat ik hem nog tref daar...
Plaats reactie