Twee lieve labradors op mijn werk

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
saartjeee

Twee lieve labradors op mijn werk

Ongelezen bericht door saartjeee »

Gisteren moest ik werken. Ik werk in een hotel met daarnaast appartementen die verhuurd worden.

Nu logeert er al een lange tijd een meneer in de appartementen die twee labradors heeft, allebei al wat op leeftijd.
Deze meneer logeert bij ons en gaat vanuit daar naar zijn werk e.d. als hij dan een keer een lange werkdag heeft, worden wij (de receptie) gevraagd om met de labjes te wandelen :D HEEEEL LEUK MIJN WERK!! :D
Dus gisteren was weer zo'n dagje en ik zei gelijk toen mijn aflossing er was, nu ga ik even met de hondjes he?!! 8)
Mijn bazin waarschuwde mij wel dat één van de twee altijd lang nodig heeft om op te staan, dus dat ik even geduld moest hebben. Geen probleem dacht ik, dan eerst even knuffelen en dan naar buiten.. :)
Maar ik kwam binnen en de blonde lab kwam gelijk naar me toe.. "hoiiiiii mevrouw, ik wil graag spelen!!" Helemaal enthousiast dus ik aaide hem en liep samen naar zijn grote (bruine) vriend die nog op het kussen lag.. Niks aan de hand dacht ik, hij had langer nodig om op te staan!
Maar dit mannetje wilde toch echt niet hoor.. Ik aaide hem en zodra ik hem aanraakte draaide hij zijn hoofd naar me toe en keek me met grote ogen aan "wie ben jij??" Ik een paar keer tegen hem gezegd, kom vriend.. gaan we even naar buiten toe een frisse neus halen.. roepen, roepen, aaien.. in zijn gezicht aaien.. alles om hem voldoende wakker te maken om mee te gaan :(

Jullie kunnen het al raden? Hij kon echt niet meer.. hij begon slijm te hoesten en kreeg daardoor niet veel lucht en keek heel gespannen uit zijn ogen, etc.

Ik gelijk mijn bazin gebeld en die kwam kijken.. en zij vertelde ook, Sarah, zo heb ik hem nog nooit gezien, dit is echt niet goed! Normaal kwispelde hij gelijk als je binnenkwam.. (dat was nu ook echt niet het geval).
Hij voelde zich echt beroerd :(

Ik ben in ieder geval even met zijn blonde vriend gaan wandelen.. hem weer teruggebracht en het liefste zou ik bij bruintje blijven totdat zijn baasje er was :( We hebben het baasje gelijk gebeld en die was gelukkig al onderweg terug! Baasje vertelde dat hij paar daagjes wat achteruit aan het gaan was en daarom ook niet te laat terug wilde zijn :(

Nu ben ik thuis en vraag ik mij zo af hoe het met bruintje is :?
Vond het zoooo zielig..
De beelden van onze eigen oude lab, die vorig jaar overleden is, kwamen gelijk terug.. dan wil je alleen maar naast ze zitten en ze blijven aaien zodat ze weten dat ze niet alleen zijn :(
Gelukkig was het blonde labje wel lief voor hem en likte zijn oogjes schoon en ging regelmatig even kijken! Dat doet je dan weer goed om te zien!

:( Onze grote, lieve vriendjes ook!!!!

(heel verhaal maar ik wilde het graag even delen :( )
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

he dat is rot :( zeker als het een hond van een ander is.
hopelijk is hij weer opgeknapt
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
marielle75
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door marielle75 »

Goh, wat vervelend zeg.
Blijft dan ook maar in je hoofd zitten, he? Hoe zou het nou met hem gaan.
Begrijpelijk dat je je verhaal wilt delen.
Afbeelding
daantjuh85
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door daantjuh85 »

Oh wat naar om te zien :( gelukkig heeft ie zn vriendje en doet zn baasje zn best om op tijd thuis te zijn. Maar klinkt idd niet goed :(
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Dat is sneu zeg :( Dat is niet leuk om mee te maken!
Laboriginals
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Laboriginals »

Wat een bijzonder verhaal. Ik kan me voorstellen dat je steeds aan die oude lieverd moet denken. Hopelijk was het niks ernstigs en leeft hij nog een tijdje vrolijk verder.

Hanneke
:blondpootje: Pippi (12-05-2008)
:zwartpootje: Dazzle (14-04-2010)
:zwartpootje: Rainbow (12-12-2014)
jeltje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door jeltje »

Hè wat sneu. Kan me voorstellen dat je dit niet zomaar los kunt laten. Hopelijk knapt de lieverd weer snel op.
Imca
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Imca »

Saartjeee (Sarah?), heb je al weer wat vernomen hoe het met de bruine lab gaat?
:zwartpootje: Joy (wel stamboom, geen stamboomnaam 26-01-2001)
:blondpootje: Senna (Boggy Valley's Sarah 06-02-2011)
:blondpootje: Sil (Enjoy Just For Fun vd Ansjoros 18-04-2013)
saartjeee

Ongelezen bericht door saartjeee »

Bedankt allemaal voor de reacties!
Ik was vandaag even niet thuis dus vandaag iets latere reactie van mijn kant..

Heb helaas nog niks gehoord over het labje :-( de komende dagen heb ik ook nog vrij, grrr .. Misschien dat ik het weekend eens langs ga, kan ik het vragen.. want ik moest er vandaag ook nog regelmatig aan denken!

Arm mannetje :(
Ben inderdaad wel blij dat zijn baasje sneller naar huis kwam.. want ookal doe ik heel lief tegen dit mannetje.. hij zal toch graag zijn vertrouwde baasje om zich heen hebben.

Germ, vond hem zo akelig uit de ogen kijken.. hij had volgens mij totaal geen idee wat hem overkwam! :cry:

Zal zeker even iets laten weten als ik iets hoor!
Plaats reactie