Pupje eindelijk thuis

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
Yoran99
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Yoran99 »

wat een schatje :verliefd1:
Yoran 24/10/1999~26/07/2011
Bruce 04/04/2002
Denzell 14/04/2004
Figaro 31/03/2006
Tyson (Precious For Eternity Vast Pretender 15/07/2009
Djedda (Smallville's Empress Just Say Yes) 24/04/2010
Haylee (Smallville's Empress Love Affair) 14/05/2011
Dawn (Of Emperor's Pride Legacy) 04/09/2012
Dusty (Black Sea Sykstus) 13/03/2013
Ocean (Flanders Pride Ocean Diva) 19/01/2015
stelzer

Ongelezen bericht door stelzer »

:verliefd1: o wat een lief bonbonnetje
Tiene
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door Tiene »

Veel plezier met je nieuwe maatje :)
Your dogs loves you, when No body else does
saartjeee

Ongelezen bericht door saartjeee »

Wat een mooierd hebben jullie gekregen!! Echt hele leuke, lieve foto's!!

Ik vind je kussen ook zooooooooo mooi!!! Die zag ik laatst in de winkel (heb zelf ook een bruine lab van 12 weken) en vond dat kussen wel erg mooi.. hihihi

Nog even geduld hebben voordat je haar zelf helemaal kunt knuffelen :-) Dat zal vast moeilijk zijn :-(
Loop je stage of iets dergelijks in de VS? Zag het al paar keer staan.. lijkt me toch wel ontzettend gaaf!!!
Janneke
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Janneke »

saartjeee schreef:Wat een mooierd hebben jullie gekregen!! Echt hele leuke, lieve foto's!!

Ik vind je kussen ook zooooooooo mooi!!! Die zag ik laatst in de winkel (heb zelf ook een bruine lab van 12 weken) en vond dat kussen wel erg mooi.. hihihi

Nog even geduld hebben voordat je haar zelf helemaal kunt knuffelen :-) Dat zal vast moeilijk zijn :-(
Loop je stage of iets dergelijks in de VS? Zag het al paar keer staan.. lijkt me toch wel ontzettend gaaf!!!
Bedankt! En ik zag dat je een bruine lab van 12 weken had, Senna is ook zeer schattig! :verliefd1:

En het kussen is nog van onze vorige hond. We hadden dat kussen pas net een paar maanden en nu houden we het voor haar...

Ja het is best moeilijk en ik kan niet wachten om weer naar huis te gaan. Mijn ouders maken ook het geintje wat ik zei voordat ik wegging "ik kom alleen terug voor een bruine labrador pup!" Dus ze vragen nu of ik niet nu al terug kan komen :P

Ik heb mijn familie nu bijna een jaar(behalve op skype) niet meer gezien. Best vreemd. Ik heb eerste een study abroad gedaan in de VS en nu een stage. Het is inderdaad echt heel cool!
Afbeelding
saartjeee

Ongelezen bericht door saartjeee »

Janneke schreef:
saartjeee schreef:Wat een mooierd hebben jullie gekregen!! Echt hele leuke, lieve foto's!!

Bedankt! En ik zag dat je een bruine lab van 12 weken had, Senna is ook zeer schattig! :verliefd1:

En het kussen is nog van onze vorige hond. We hadden dat kussen pas net een paar maanden en nu houden we het voor haar...

Ja het is best moeilijk en ik kan niet wachten om weer naar huis te gaan. Mijn ouders maken ook het geintje wat ik zei voordat ik wegging "ik kom alleen terug voor een bruine labrador pup!" Dus ze vragen nu of ik niet nu al terug kan komen :P

Ik heb mijn familie nu bijna een jaar(behalve op skype) niet meer gezien. Best vreemd. Ik heb eerste een study abroad gedaan in de VS en nu een stage. Het is inderdaad echt heel cool!
Oooh dat kan ik me voorstellen.. dat je graag naar huis wilt nu zo'n klein ding in huis is :-)
Hahaha.. dat is wel goed van je ouders, dan zijn ze jouw "grapje" ook niet vergeten :D en ga je nu terug????? ;-)
Een jaar lang je familie niet zijn, lijkt me inderdaad wel verschrikkelijk lang! Maar voor jou ook een hele ervaring! 8) Ik denk namelijk vaker, had ik er de moed maar voor om het te doen! :applaus: Dus als ik zoiets lees van jou wordt ik helemaal enthousiast haha! Super!
Janneke
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Janneke »

saartjeee schreef:Oooh dat kan ik me voorstellen.. dat je graag naar huis wilt nu zo'n klein ding in huis is :-)
Hahaha.. dat is wel goed van je ouders, dan zijn ze jouw "grapje" ook niet vergeten :D en ga je nu terug????? ;-)
Een jaar lang je familie niet zijn, lijkt me inderdaad wel verschrikkelijk lang! Maar voor jou ook een hele ervaring! 8) Ik denk namelijk vaker, had ik er de moed maar voor om het te doen! :applaus: Dus als ik zoiets lees van jou wordt ik helemaal enthousiast haha! Super!
Uhu...maar ik vond het al erg genoeg dat onze vorige hond overleed en ik er niet bij was. Dat was echt mijn hondje dus dat gaat wel vreemd worden als ik thuis ben dat er een nieuwe is in plaats van mijn vertrouwde maatje!

Ik ga 30 mei terug en ivm tijdsverschil kom ik 31 mei thuis. :)

Veel moed is er niet voor nodig, meer verstand op nul zetten en gewoon doen. Maar het is het wel waard! :D Ik ben zeker niet een maar meerdere ervaringen rijker...zeker sinds ik ook op verschillende plekken in het zuiden nu heb gewoond.

En als ik terug ga moet ik de puppy cursus etc. overnemen en word ik de full time "oppas" voor de pup! Dat gaat leuk worden! :D
Afbeelding
miranda
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door miranda »

Wat een schatje is ze!! :verliefd1:
:blondpootje:Desie (Mayority's irristible desires)16-10-1997 r.ip. 28-02-2009
:blondpootje:July (joking jewel out of mids)13-07-2001 r.i.p.13-10-2010
:blondpootje:Iris ( be my irrisstible Iris out of mids) 11-01-2003 r.i.p 25-05-2016
:blondpootje:Robin (nickel and dimes girl power) 07-09-2007 rip 10-04-2018
:bruinpootje: Bowie 16-04-2017
daantjuh85
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door daantjuh85 »

Janneke schreef:En als ik terug ga moet ik de puppy cursus etc. overnemen en word ik de full time "oppas" voor de pup! Dat gaat leuk worden! :D
Wat vervelend :eusaliar: haha, lekker van genieten. Je kan dan aardig wat inhalen :wink: Het is echt een droppie om te zien hoor!!!! :verliefd1:
Plaats reactie