Ik zou het ook wel heel leuk vinden om zijn zusje te zien. Ze hebben toch maar even dezelfde papa en mama, ook al was het niet hetzelfde nest.
Wie gaat er 5 juni naar de Clubmatch in Emmen ?
-
Jess
-
Kyra
- Speurneus

- Contacteer:
-
Marlotte
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
-
Debora
- Speurneus

- Contacteer:
-
Sascha
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
-
Annamaria
- Grote hondenneus

- Contacteer:
Als je wat leverworst op je vinger smeert laten ze meestal wat makkelijker aan de bek zitten.Jutta schreef:Wat leuk om allemaal mensen van het forum te zien (de vraag is of ik ze herken). Dus ik zal nog even flink oefenen vooral met tandjes kijken want dat vind Chester toch echt helemaal nix.
-
Marlotte
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
-
Debora
- Speurneus

- Contacteer:
-
jolien
- Hele grote hondenneus

Helaas kunnen we niet meer meedoen met Pien, zij wordt volgende week geopereerd en is dan nog aan het revalideren. Maar met Bennekom hopen we weer terug te zijnjolien schreef:Wij komen met Pien in de JongehondenklasseEn heel misschien doe ik ook nog een keertje mee met Quincy, maar daar ben ik nog niet helemaal over uit..
-
jolien
- Hele grote hondenneus

Wij doen nu mee met Quincy, nog net in de Open Klasse!jolien schreef:Helaas kunnen we niet meer meedoen met Pien, zij wordt volgende week geopereerd en is dan nog aan het revalideren. Maar met Bennekom hopen we weer terug te zijnjolien schreef:Wij komen met Pien in de JongehondenklasseEn heel misschien doe ik ook nog een keertje mee met Quincy, maar daar ben ik nog niet helemaal over uit..
-
Sascha
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
Ons kun je bijna niet missenJutta schreef:Misschien moeten wij een herkenbaar iets meenemen naar Emmen om elkaar te ontmoeten want ik ken jullie niet allemaal en het lijkt mij toch leuk om mensen van het forum te ontmoeten.
De combinatie vrouw-rolstoel, zoon blond haar-brildragend en de allermooiste zwarte pup in de jeugdklasse teven van net 9 mnd oud die dag, en die luisterd naar de naam Chelsea, maar in de ring I DISAPPEAR FAN DE AENGWIRDERWEI heet kun je bijna niet over het hoofd zien
Dus hoe herken ik jullie?

-
Marlotte
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
Nou ik ben een blond (iets te stevigSascha schreef:Ons kun je bijna niet missenJutta schreef:Misschien moeten wij een herkenbaar iets meenemen naar Emmen om elkaar te ontmoeten want ik ken jullie niet allemaal en het lijkt mij toch leuk om mensen van het forum te ontmoeten.ik zit nl zelf in een rolstoel op een showdag
![]()
De combinatie vrouw-rolstoel, zoon blond haar-brildragend en de allermooiste zwarte pup in de jeugdklasse teven van net 9 mnd oud die dag, en die luisterd naar de naam Chelsea, maar in de ring I DISAPPEAR FAN DE AENGWIRDERWEI heet kun je bijna niet over het hoofd zien![]()
Dus hoe herken ik jullie?