Sjammai d'r voetzooltje bijna helemaal afgescheurd
-
rimanime
- Speurneus

Dat is een hele vervelende verwonding
Sterkte hoor.

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
-
Bommel Achter 't Dijkje
- Speurneus

-
Anjess
Even een update over Sjammai:nou,echt veel verder zijn we nog niet.We hoeven wel niet meer elke dag terug te komen bij de DA maar daar is ook alles mee gezegd.Ze loopt nog steeds in het verband.Van de week wilde ze ineens niet meer plassen of poepen en ik had al een vermoeden dat er iets mis was.Toen we 's middags bij de DA kwamen bleken er hechtingen te zijn gesprongen.We doen heel erg voorzichtig met haar maar de hechtingen worden na verloop van tijd brozer en daardoor kunnen ze dus gaan knappen zeg maar.Dus het bloedde van de week weer.Morgenmiddag moeten we weer terug maar dan hoopt de DA dat het verband er minder strak omheen mag en dan komt daar overheen een speciaal rubberen schoentje.Maar ik moet het nog afwachten.Net aan het einde van de middag liep ze weer hevig te manken en wilde ze niet meer lopen.Ik heb het vermoeden dat er weer een hechting is gesprongen.Het zal waarschijnlijk een lange weg worden dat is ons wel al verteld.Ik vind het wel zo ontzettend sneu voor haar.Ze is al jaren gewend om elke dag naar het bos of het strand te gaan maar dat kan ze nu al 2 weken niet meer.En nu geven ze van het weekend weer warm weer af dus dat word weer afzien voor haar.Ik ga me ook steeds schuldiger voelen als ik wel met mijn andere hond naar het bos/strand ga.Je mist er gewoon eentje erbij en dan zie ik haar zo zielig liggen en dan wil ik maar 1 ding....snel naar huis.Dus het schiet gewoon nog niet zo op.Het is ook nog maar de vraag of het aangehechte blijft zitten of dat ze voor altijd een schoentje moet dragen.Nu vind ik dat niet zo erg als ze maar weer mee kan gaan zwemmen want ze is af en toe behoorlijk depri
Maar we houden moed,het zal vast een keertje beter gaan.Heel erg bedankt allemaal met het medeleven,dat doet me erg goed!!!!!!!!
-
Imca
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
-
Bommel Achter 't Dijkje
- Speurneus

-
Elly H
- Speurneus

- Contacteer:
Jeetje zeg, wat ontzettend zielig....
Ik weet precies wat je bedoelt als je de ene wel meeneemt en de ander niet. Bleh... je voelt je schuldig maar je kan er helemaal niets aan doen, maar ja... vertel ze dat maar eens.
Dikke knuffel voor Sjammai..
Ik weet precies wat je bedoelt als je de ene wel meeneemt en de ander niet. Bleh... je voelt je schuldig maar je kan er helemaal niets aan doen, maar ja... vertel ze dat maar eens.
Dikke knuffel voor Sjammai..

-
Nino&Toosje
- Speurneus

-
chantal-77