wie had dat ooit gedacht

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Luca

wie had dat ooit gedacht

Ongelezen bericht door Luca »

Gisteravond was ik alleen met Luca thuis, en manlief was met de andere labrador even weg.
ik had achter de gordijnen open gelaten en manlief is ongeveer een kwartiertje weg en Luca begint enorm te grommen en te blaffen, dat grommen heb ik bij haar nog nooit gehoord. :confused:
Ze stond heel inspannend naar buiten te kijken dus ik loop naar het raam begint ze nog harder te grommen, van vrouwtje pas op hoor!!!
Dus ik zie niks en ga weer op de bank zitten en Luca blijft voor het raam staan grommen.
Na een paar minuten heb ik eindelijk door dat ze naar haar eigen weerspiegeling staat te kijken en te grommen :lol:
Maar ik weet nu dus wel dat als er een keer wat is dat ze wel aanslaat, wat ze nog nooit eerder heeft gedaan, en dat voor een hondje van 10 maanden :applaus:

Groetjes Alina
Linnie

Ongelezen bericht door Linnie »

Ik vond het eerst ook grappig, maar Guus doet het nu ook heel erg en dat is wel eens vervelend als je even naar de tv wilt luisteren :D
Maar fijn is het wel idd, als iemand eens kwaad wil..
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Je eigen spiegelbeeld is ook schrikbarend :lol:
M_n_q_e
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door M_n_q_e »

:lol:
Ja, Miep is daar ook eens een hele avond druk mee geweest.
Mafketel!
:zwartpootje: Trix (bij ons gekomen uit het asiel op 4-03-2011, geboortedatum onbekend maar geprikt op) 4-03-2006
:bruinpootje: Miep (Dior) 19-07-2010
Debby
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Debby »

:lol:
Fayth doet dat ook :D
Groetjes Debby en een poot van Fayth
milo
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door milo »

Haha, lief :verliefd1:

King keek gisteren op naar een foto van een hond op een auto, hij vond het maar raar. Toen blafte wij voor de grap en King dacht dat het plaatje dat deed, hij blafte terug en rende snel weg :lol: :lol: :lol:
:zwartpootje:Afbeelding:zwartpootje:
Miske
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Miske »

Ola zeg; je moet je idd veilig voelen nu! Olly heeft niets met haar spiegelbeeld :).
:zwartpootje: Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.
Ladiela

Ongelezen bericht door Ladiela »

Wat een schat, dat hij jou wil beschermen ( tegen zichzelf)
:D
Plaats reactie