2 hinkepoten in huis
-
Anjess
2 hinkepoten in huis
2,5 week geleden heeft mijn oudste van 8 jaar een compleet voetzooltje verloren (zie topic:Sjammai d'r voetzooltje helemaal af).Na bijna elke dag met haar bij de DA te hebben gezeten ivm het ontsmetten e.d gaat het nu ietsjes beter.Dus ik was al wat meer opgelucht.Maar nu loopt sinds afgelopen woensdag mijn jongste van 11 maanden ontzettend te hinken met zijn achterpoot.Ook loopt hij af en toe met die kant helemaal naar binnen gedraaid en zakt door die heup heen.Ik ben toen gelijk de donderdag met hem naar de DA geweest omdat ik toch weer met Sjammai moest en daar voelden ze een knik in zijn heup.De DA keek mij met een schuin oog al aan en zei dat ze het niet helemaal vertrouwde.Ik moest hem maar even rust geven om te kijken hoe dat zou gaan.Maar ja,een hond van 11 maanden een paar dagen niet laten spelen is erg moeilijk.Ik hou hem buiten zo rustig mogelijk maar hij moet toch zijn energie kwijt en valt nu dus Sjammai lastig of gaat lopen spelen in huis of de tuin(wel heel rustig hoor).Vandaag moest ik weer met Sjammai bij de DA zijn en ze vroeg hoe het met Binky was.Nou,hetzelfde verhaal nog steeds.Ze trok weer even dat gezicht dat het haar niet zinde.Ik ken deze DA al heel lang en vertrouw haar volledig dus hebben we besloten om aanstaande donderdag foto's te laten maken.Ik maak me er wel enorm veel zorgen om.Vooral omdat ze echt een knik voelde en hoorde in de heup.Het zal toch geen hd zijn?Ik heb met mijn "oude"Bink waar Binky naar vernoemd is zoveel ellende meegemaakt met hd dat ik dit niet nog een keer wil meemaken,zeker omdat hij nog zolang moet.Wel heeft de DA verteld dat een operatie op deze leeftijd een hele goede kans van slagen heeft,voor de leeftijd van 2 jaar kunnen ze het heel goed behandelen maar ik maak me toch heel veel zorgen.Afgelopen nacht heb ik slecht geslapen en ik heb vanmiddag even een lekker potje zitten huilen toen ik hem zo lief bezig zag met zijn knuffel in de tuin.Dus willen jullie een beetje voor mij en Binky duimen?????Wat kun je je toch veel zorgen maken om zo'n beestje hé 
-
Debby
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
-
Nino&Toosje
- Speurneus

- miranda
- Hele grote hondenneus

Wij
ook voor jullie,hopelijk valt het donderdag mee.
Heel veel sterkte en een
van ons allemaal.
Heel veel sterkte en een
:blondpootje:Desie (Mayority's irristible desires)16-10-1997 r.ip. 28-02-2009
:blondpootje:July (joking jewel out of mids)13-07-2001 r.i.p.13-10-2010
:blondpootje:Iris ( be my irrisstible Iris out of mids) 11-01-2003 r.i.p 25-05-2016
:blondpootje:Robin (nickel and dimes girl power) 07-09-2007 rip 10-04-2018
Bowie 16-04-2017
:blondpootje:July (joking jewel out of mids)13-07-2001 r.i.p.13-10-2010
:blondpootje:Iris ( be my irrisstible Iris out of mids) 11-01-2003 r.i.p 25-05-2016
:blondpootje:Robin (nickel and dimes girl power) 07-09-2007 rip 10-04-2018
-
sharon66057
- Speurneus

He bah, ik kan me voorstellen dat je je enorm zorgen maakt
Ik duim ook mee hoor
veel sterkte! hopelijk valt het mee.
Ik duim ook mee hoor

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...
R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
-
Anna&Milow
- Middelgrote hondenneus

-
Anita Straalman