Pups 3,5 week...

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
Ladiela

Ongelezen bericht door Ladiela »

:verliefd1: :verliefd1: :verliefd1:
laika
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door laika »

:verliefd1: :verliefd1: :verliefd1: :verliefd1: :verliefd1: :verliefd1: :verliefd1: wat een paradijs
:zwartkopje: Zosja 31-03-2003...........02-02-2016
:zwartkopje: Quinty 7-06-2005
:blondkopje: Shanna 8-11-2008
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

GEWELDIG die foto's. :verliefd1:
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
jeltje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door jeltje »

Ik ben stapel verliefd :verliefd1: :verliefd1: . Ik wil ze allemaal wel hebben. Wat lijkt het me heerlijk voor de aanstaande pupkopers om met zo'n geweldig liefdevolle fokker te maken te hebben. Dat heb ik bij Zyva toch wel gemist! Complimenten voor dat geweldige puppenparadijs. Ziet er echt super uit.
Labradorbeertje

Ongelezen bericht door Labradorbeertje »

Wat een mooie foto 's !!
Wat een lief huisje heb je erin staan , in je puppy paradijs.
Over die schatjes maar niet te praten.......... :verliefd1: :verliefd1:
Bowie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Bowie »

Wat een heerlijk plekje heb je voor je pupperds gemaakt.
En prachtige foto's ook nog!!
Buddy007
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door Buddy007 »

GEWELDIG! :verliefd1:
Groetjes Lisanne
monique1977

Ongelezen bericht door monique1977 »

:verliefd1: :verliefd1: :verliefd1: :verliefd1: :verliefd1: ze zijn om optevreten at een poeppies zeg
Laboriginals
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Laboriginals »

Wat een heerlijk plekje voor je pups. Het ziet er heel schattig uit. Mooie pupjes ook :verliefd1:

Wel even een vraagje... ik zie op de foto dat jij in het hele rennetje vetbed hebt liggen. Of zie ik dat verkeerd? Hoe hou jij dat schoon gedurende de dag :confused: Als ik een schoon kleed in de puppyren leg en ik draai me om, zit er al weer een een drol te draaien en is het schone kleed niet schoon meer :evil: Daarom heb ik maar alleen in één hoek een kleed liggen, de rest is kranten.
Ik ben benieuwd hoe jij dat fris houdt.

Hanneke
Marlotte
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marlotte »

Laboriginals schreef:Wat een heerlijk plekje voor je pups. Het ziet er heel schattig uit. Mooie pupjes ook :verliefd1:

Wel even een vraagje... ik zie op de foto dat jij in het hele rennetje vetbed hebt liggen. Of zie ik dat verkeerd? Hoe hou jij dat schoon gedurende de dag :confused: Als ik een schoon kleed in de puppyren leg en ik draai me om, zit er al weer een een drol te draaien en is het schone kleed niet schoon meer :evil: Daarom heb ik maar alleen in één hoek een kleed liggen, de rest is kranten.

Hanneke
Nou...ik heb meerdere vetbedden (heb bij Witjes een hele grote rol gekocht) en wissel elke dag. Daarnaast neemt het vetbed zelf geen vocht op en heb ik onder de vetbedden celstof onderleggers liggen. Het vetbed wordt dus niet nat. Drolletjes ruim ik zo snel mogelijk op, gelukkig hebben ze mooie stevige ontlasting dus wordt het kleed niet vies. Ook moet ik, tot mijn eigen verbazing, zeggen dat de pupjes al behoorlijk zindelijk zijn. Ze doen hun behoefte sinds een paar dagen alleen op het witte gedeelte (dit zijn celstofonderleggers zonder vetbed erover) dat is echt heel handig want zo bljft de rest schoon :) Daarnaast heb ik nu natuurlijk maar 3 pupjes he, waarschijnlijk wordt het met meerdere pups eerder een smeerboel :wink:
Laatst gewijzigd door Marlotte op 14 mei 2011, 19:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Bommel Achter 't Dijkje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Bommel Achter 't Dijkje »

Wat een droppies :verliefd1:
petra2612
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door petra2612 »

:oops: Zie de foto's nu pas maar vind het een geweldig paradijsje (goede tip over de celstof onderleggers :wink: ) Geniet lekker van het kleine spul het gaat zo hard. 8)
***Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd!***
Groetjes, Petra
Laboriginals
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Laboriginals »

Marlotte schreef:
Laboriginals schreef:Wat een heerlijk plekje voor je pups. Het ziet er heel schattig uit. Mooie pupjes ook :verliefd1:

Hanneke
Nou...ik heb meerdere vetbedden (heb bij Witjes een hele grote rol gekocht) en wissel elke dag. Daarnaast neemt het vetbed zelf geen vocht op en heb ik onder de vetbedden celstof onderleggers liggen. Het vetbed wordt dus niet nat. Drolletjes ruim ik zo snel mogelijk op, gelukkig hebben ze mooie stevige ontlasting dus wordt het kleed niet vies. Ook moet ik, tot mijn eigen verbazing, zeggen dat de pupjes al behoorlijk zindelijk zijn. Ze doen hun behoefte sinds een paar dagen alleen op het witte gedeelte (dit zijn celstofonderleggers zonder vetbed erover) dat is echt heel handig want zo bljft de rest schoon :) Daarnaast heb ik nu natuurlijk maar 3 pupjes he, waarschijnlijk wordt het met meerdere pups eerder een smeerboel :wink:
Wordt dat niet heel duur, die onderleggers? Als ik zie hoeveel kranten er hier tijdens een nest doorheen gaan :roll: Meestal kom ik aan onze gespaarde voorraad van een heel jaar tekort en moeten de pupkopers en familie op het laatst nog meenemen. Als je dat papier allemaal moet betalen... :shock:

Hanneke
luckylabrador
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door luckylabrador »

Wat een lieverds om op te vreten :verliefd1: :verliefd1: :verliefd1:
Wij gaan ook over twee weken kijken hoe het met onze puppert is is dan ongeveer drie weken, kan niet wachten als ik dit zie........
Marlotte
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marlotte »

Laboriginals schreef:
Marlotte schreef:

Hanneke
Wordt dat niet heel duur, die onderleggers? Als ik zie hoeveel kranten er hier tijdens een nest doorheen gaan :roll: Meestal kom ik aan onze gespaarde voorraad van een heel jaar tekort en moeten de pupkopers en familie op het laatst nog meenemen. Als je dat papier allemaal moet betalen... :shock:

Hanneke
Valt mee want die onderleggers nemen heel erg veel vocht op dus je hoeft ze niet zo vaak te vervangen als kranten. Daarnaast heb ik een vriendin die bij de apotheek werkt en ze met korting voor me kan kopen dus dat scheelt ook :wink:
Afbeelding
Plaats reactie