Pups 3,5 week...
-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

-
jeltje
- Hele grote hondenneus

-
Labradorbeertje
-
Laboriginals
- Speurneus

- Contacteer:
Wat een heerlijk plekje voor je pups. Het ziet er heel schattig uit. Mooie pupjes ook
Wel even een vraagje... ik zie op de foto dat jij in het hele rennetje vetbed hebt liggen. Of zie ik dat verkeerd? Hoe hou jij dat schoon gedurende de dag
Als ik een schoon kleed in de puppyren leg en ik draai me om, zit er al weer een een drol te draaien en is het schone kleed niet schoon meer
Daarom heb ik maar alleen in één hoek een kleed liggen, de rest is kranten.
Ik ben benieuwd hoe jij dat fris houdt.
Hanneke
Wel even een vraagje... ik zie op de foto dat jij in het hele rennetje vetbed hebt liggen. Of zie ik dat verkeerd? Hoe hou jij dat schoon gedurende de dag
Hanneke
-
Marlotte
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
Nou...ik heb meerdere vetbedden (heb bij Witjes een hele grote rol gekocht) en wissel elke dag. Daarnaast neemt het vetbed zelf geen vocht op en heb ik onder de vetbedden celstof onderleggers liggen. Het vetbed wordt dus niet nat. Drolletjes ruim ik zo snel mogelijk op, gelukkig hebben ze mooie stevige ontlasting dus wordt het kleed niet vies. Ook moet ik, tot mijn eigen verbazing, zeggen dat de pupjes al behoorlijk zindelijk zijn. Ze doen hun behoefte sinds een paar dagen alleen op het witte gedeelte (dit zijn celstofonderleggers zonder vetbed erover) dat is echt heel handig want zo bljft de rest schoonLaboriginals schreef:Wat een heerlijk plekje voor je pups. Het ziet er heel schattig uit. Mooie pupjes ook![]()
Wel even een vraagje... ik zie op de foto dat jij in het hele rennetje vetbed hebt liggen. Of zie ik dat verkeerd? Hoe hou jij dat schoon gedurende de dagAls ik een schoon kleed in de puppyren leg en ik draai me om, zit er al weer een een drol te draaien en is het schone kleed niet schoon meer
Hanneke
Laatst gewijzigd door Marlotte op 14 mei 2011, 19:36, 1 keer totaal gewijzigd.

-
Bommel Achter 't Dijkje
- Speurneus

-
petra2612
- Grote hondenneus

-
Laboriginals
- Speurneus

- Contacteer:
Wordt dat niet heel duur, die onderleggers? Als ik zie hoeveel kranten er hier tijdens een nest doorheen gaanMarlotte schreef:Nou...ik heb meerdere vetbedden (heb bij Witjes een hele grote rol gekocht) en wissel elke dag. Daarnaast neemt het vetbed zelf geen vocht op en heb ik onder de vetbedden celstof onderleggers liggen. Het vetbed wordt dus niet nat. Drolletjes ruim ik zo snel mogelijk op, gelukkig hebben ze mooie stevige ontlasting dus wordt het kleed niet vies. Ook moet ik, tot mijn eigen verbazing, zeggen dat de pupjes al behoorlijk zindelijk zijn. Ze doen hun behoefte sinds een paar dagen alleen op het witte gedeelte (dit zijn celstofonderleggers zonder vetbed erover) dat is echt heel handig want zo bljft de rest schoonLaboriginals schreef:Wat een heerlijk plekje voor je pups. Het ziet er heel schattig uit. Mooie pupjes ook![]()
Wel even een vraagje... ik zie op de foto dat jij in het hele rennetje vetbed hebt liggen. Of zie ik dat verkeerd? Hoe hou jij dat schoon gedurende de dagAls ik een schoon kleed in de puppyren leg en ik draai me om, zit er al weer een een drol te draaien en is het schone kleed niet schoon meer
HannekeDaarnaast heb ik nu natuurlijk maar 3 pupjes he, waarschijnlijk wordt het met meerdere pups eerder een smeerboel
Hanneke
-
luckylabrador
- Hele grote hondenneus

-
Marlotte
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
Valt mee want die onderleggers nemen heel erg veel vocht op dus je hoeft ze niet zo vaak te vervangen als kranten. Daarnaast heb ik een vriendin die bij de apotheek werkt en ze met korting voor me kan kopen dus dat scheelt ookLaboriginals schreef:Wordt dat niet heel duur, die onderleggers? Als ik zie hoeveel kranten er hier tijdens een nest doorheen gaanMarlotte schreef:Nou...ik heb meerdere vetbedden (heb bij Witjes een hele grote rol gekocht) en wissel elke dag. Daarnaast neemt het vetbed zelf geen vocht op en heb ik onder de vetbedden celstof onderleggers liggen. Het vetbed wordt dus niet nat. Drolletjes ruim ik zo snel mogelijk op, gelukkig hebben ze mooie stevige ontlasting dus wordt het kleed niet vies. Ook moet ik, tot mijn eigen verbazing, zeggen dat de pupjes al behoorlijk zindelijk zijn. Ze doen hun behoefte sinds een paar dagen alleen op het witte gedeelte (dit zijn celstofonderleggers zonder vetbed erover) dat is echt heel handig want zo bljft de rest schoonLaboriginals schreef:Wat een heerlijk plekje voor je pups. Het ziet er heel schattig uit. Mooie pupjes ook![]()
HannekeDaarnaast heb ik nu natuurlijk maar 3 pupjes he, waarschijnlijk wordt het met meerdere pups eerder een smeerboel
Meestal kom ik aan onze gespaarde voorraad van een heel jaar tekort en moeten de pupkopers en familie op het laatst nog meenemen. Als je dat papier allemaal moet betalen...
![]()
Hanneke