Het lijkt me dat je je vreselijk schuldig voelt t.o. Guus en dat lijkt me een heel naar gevoel!
Maar Guus wordt vast wel weer de oude met alle liefde die hij van jullie krijgt.
Succes bij de DA!
Jeetje wat heftig zegGuus schreef:Ik kom net terug van de DA...
Me kleine ventje was ook daar vreselijk angstig dat de DA en assisent aan kwamen ik snap het ook niet helemaal wat Kathy bedoelt...
maar goedwe laten het maar zo!
Guusje hebben ze nagekeken, ze staart is gekneust, het was geen CWT,
hij piepte het uit van de pijn. en hij heeft een onsteking onder ze bekkie, een soort zwelling die open is. Ze had het niet over acne of iets dergelijks... maar echt een ontsteking.. ze kon het niet thuis brengen tot iets.
Ik moet het een week aankijken, omdat ze bekkie er gelukkig beter uitziet dan zaterdagen met ze staart moet hij rusten
![]()
en als het met een week niet beter gaat kunnen we naar ze toe.
Dat ik me vreselijk schuldig voel is een feit![]()
maar ik me uiterste best doen om van Guus weer mijn vrolijke blije lieve hondje te maken....
En vanavond is mijn zwager aan de beurt...... ben er zo kwaad over!!!
echt onbegrijpelijk..
Nogmaals bedankt voor jullie medeleven!
Heel veel sterkte! Ook vanavond met jullie gesprek! Nogmaals een dikkeGuus schreef:Ik kom net terug van de DA...
Me kleine ventje was ook daar vreselijk angstig dat de DA en assisent aan kwamen ik snap het ook niet helemaal wat Kathy bedoelt...
hij piepte het uit van de pijn. en hij heeft een onsteking onder ze bekkie, een soort zwelling die open is. Ze had het niet over acne of iets dergelijks... maar echt een ontsteking.. ze kon het niet thuis brengen tot iets.
Ik moet het een week aankijken, omdat ze bekkie er gelukkig beter uitziet dan zaterdagen met ze staart moet hij rusten
![]()
maar ik me uiterste best doen om van Guus weer mijn vrolijke blije lieve hondje te maken....
echt onbegrijpelijk..
Wat Kathy bedoeld is dat jij er al weken van tevoren een drama van maakte om Guus weg te brengen en dat je hond dit voelt en daar dus op reageert, zo simpel is het soms.Guus schreef:Ik kom net terug van de DA...
![]()
echt onbegrijpelijk..
Nee niet dat hij mishandeld zou worden, maar is hij dat wel?Guus schreef:@ Lunatic
Wat wist ik al voor ik hem heen bracht!
Dat hij echt mishandeld zou worden?
Dan breng ik mijn hond er toch niet naar toe![]()
Het word bijna nog zo gebracht dat ik het gedaan heb!
Ik ga uiteraard eerst normaal vragen wat er is gebeurd!
voor de rest hoop ik dat Guus snel de oude is.