Even een oude dame voorstellen
-
Debby
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
-
Lien
- Speurneus

- Contacteer:
-
Pandora
- Speurneus

-
Laboriginals
- Speurneus

- Contacteer:
Hier nog zo iemand
Puppy´s zijn schattig, maar onbeschreven blaadjes, daar moet het allemaal nog bij beginnen. Terwijl je aan zo´n oudje de rijkdom van een prachtig hondenleven en vele mooie momenten samen, afleest.
Geniet van je mooie, lieve, oude dame.
Hanneke
Geniet van je mooie, lieve, oude dame.
Hanneke
-
Labradorbeertje
-
Mieke
-
jolien
- Hele grote hondenneus

-
sbientje
- Speurneus

- Contacteer:
-
Roelie
Dank jullie wel voor jullie lieve berichtjes! Mijn vriend en ik zijn erg blij dat ze er nog steeds is. En ze ziet er nog heel goed uit voor haar leeftijd, alleen een grijs snuitje. Maar ik vind dat erg goed bij haar staan! Tessa heeft een aantal jaartjes van haar oude dag in Frankrijk mogen genieten, waar ze bij mijn schoonvader woonde. Heerlijk struinen door de tuin en de jongere blonde labrador van mijn schoonvader hebben haar denk ik lang jong gehouden.
Ze is overigens wel doof (of oost Indisch), en ze ziet niet heel scherp meer. In november heeft ze een tia gehad maar daar heeft ze gelukkig niets aan over gehouden. Ze is zelfs speelser en aanhankelijker dan daarvoor! Het is gewoon echt een scheetje! Ik denk maar niet teveel aan het moment dat ooit wel komen gaat....
Ze is overigens wel doof (of oost Indisch), en ze ziet niet heel scherp meer. In november heeft ze een tia gehad maar daar heeft ze gelukkig niets aan over gehouden. Ze is zelfs speelser en aanhankelijker dan daarvoor! Het is gewoon echt een scheetje! Ik denk maar niet teveel aan het moment dat ooit wel komen gaat....
-
Bommel Achter 't Dijkje
- Speurneus

-
sbientje
- Speurneus

- Contacteer:
dat laatste is wel herkenbaar ja.. het idee alleen al he?Roelie schreef:Dank jullie wel voor jullie lieve berichtjes! Mijn vriend en ik zijn erg blij dat ze er nog steeds is. En ze ziet er nog heel goed uit voor haar leeftijd, alleen een grijs snuitje. Maar ik vind dat erg goed bij haar staan! Tessa heeft een aantal jaartjes van haar oude dag in Frankrijk mogen genieten, waar ze bij mijn schoonvader woonde. Heerlijk struinen door de tuin en de jongere blonde labrador van mijn schoonvader hebben haar denk ik lang jong gehouden.