Het standaard zinnetje

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Quasar
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Het standaard zinnetje

Ongelezen bericht door Quasar »

Elke keer als ik met Quasar buiten loop kom ik wel eens andere honden en baasjes/vrouwtjes tegen :wink: .
Nou heeft Quasar er weinig interresse in om de andere honden te begroeten (heeft de cursus toch nog functie gehad 8) )
Dan komen ze aan en zie je meestal het vrouwtje de hond al een beetje bijzich trekken.. En dan komt het... Jawel grommen of blaffen op de achterpootjes, want zijn licht gewicht hondjes en wat zeggen ze dan..:
Doe eens normaal zeg :shock:
Quasar is dan al bijna 5 jaar.. dus heb ik dit al aardig wat keren gehoord.. :confused:

Als ik aan Quasar zal vragen wat de de zin doe eens normaal betekent zal hij dus blaffen, grommen en op de achterpoten gaan staan.. :eusashhh: :D Nou heeft Quasar nog nooit geblaft (behalve in zijn slaap dan :oops: ) dus dat zal hij niet voordoen :lol: :D :lol:
:blondpootje: Creekwater King Quasar (16-06-2006)
Groetjes van Suzanne en een lik van Quasar
renate
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door renate »

Ik zeg ook ongeveer zoiets tegen mijn DH :oops:
Eerst een ruk aan de riem met een ferme NEE en tijdens het doorlopen zeg ik dan tegen hem dat hij niet zo stom moet doen :oops:
Niet dat hij dat laatste stukje begrijpt maar het begin stuk begrijpt hij donders goed.

Hier lopen ze trouwens dood leuk door met een keffend hondje aan de lijn als of het de normaalste zaak van de wereld is :shock: Geen correctie of niks maar wel vuil kijken als onze DH terug uitvalt :?
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door esmoezie »

:lol: heel duidelijk commando ja...

hier in de buurt reageren een aantal kleine hondjes ook zo op Keo en dan zijn er verschillende "die vroeger ooit gebeten zijn door een hond als de mijne"

ook een keeshondje die volledig uit zijn dak gaat en dan wordt er altijd door zijn oude baasje gezegd "ja, dat is jouw vriendje he" :D haha
als ik te dicht bij kom wil die oude man zijn hondje aan de flexlijn zijn hondje ook met de mijne laten "spelen", maar ik hou voortaan afstand nadat Keo 1x door dat krengetje in zijn neus is gebeten
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
Pandora
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Pandora »

Ik gokte op "Dat doet ie anders nooit hoor!" maar deze is ook leuk :D

Ik moet eerlijk bekennen dat ik hem er ook wel eens uit heb geflapt toen Ramses ineens grommend in de aanvalshouding stond :oops: Maar eigenlijk liep ik dan zelf niet goed op te letten waardoor ik niet had gezien dat Ramses al van ver aan het 'communiceren' was :( Beetje dom :dom:
Groetjes van Brigitte & Zoo
Afbeelding
Bedankt Marjolein, hij is top!
-kim-
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door -kim- »

Pandora schreef:Ik gokte op "Dat doet ie anders nooit hoor!" maar deze is ook leuk :D

Ik moet eerlijk bekennen dat ik hem er ook wel eens uit heb geflapt toen Ramses ineens grommend in de aanvalshouding stond :oops: Maar eigenlijk liep ik dan zelf niet goed op te letten waardoor ik niet had gezien dat Ramses al van ver aan het 'communiceren' was :( Beetje dom :dom:
Daar gokte ik ook op !
groetjes Kim , pootje van Mexx, Bear en JC

:blondkopje: Charlie (v.d. Leeda) ( † 24-12-2007, voor altijd in ons hart) 31-3-1994
:bruinkopje: Mexx ( Tresor du taillis madame x Shallow bay v. Janslust )22-03-2007
:blondkopje: Bear ( FAIR-COURT Play It Again )12-03-2009
:zwartkopje: JC ( Jill's Summer Breeze of Sir Geof ) 2-9-2013
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

esmoezie schreef::lol: heel duidelijk commando ja...

hier in de buurt reageren een aantal kleine hondjes ook zo op Keo en dan zijn er verschillende "die vroeger ooit gebeten zijn door een hond als de mijne"

ook een keeshondje die volledig uit zijn dak gaat en dan wordt er altijd door zijn oude baasje gezegd "ja, dat is jouw vriendje he" :D haha
als ik te dicht bij kom wil die oude man zijn hondje aan de flexlijn zijn hondje ook met de mijne laten "spelen", maar ik hou voortaan afstand nadat Keo 1x door dat krengetje in zijn neus is gebeten
Hier is dat recent andersom gebeurt, na 8 jaar te zijn geterroriseerd door een zeer opdringerige Westie heeft Max die hond in zn neus gehapt. Het baasje (ook een oude man van ergens achterin de 70) houd nu eindelijk die vislijn kort als ie ons aan ziet komen. :klasse: Heeft lang geduurd en een hoop ergenissen opgeleverd, maar dan heb je ook wat.

Ik gokte trouwens ook op: Det ie anders nooit :D
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
Quasar
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Dat heb ik hier eigenlijk nog nooit gehoord :oops:
speurneus carola
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door speurneus carola »

nee als ze ze dan zeggen de mijne doet nix, terwijl die in zijn lijn hangt half aan stikken is, haren overend gromt en blaft.... ja ja doet nix

dan zeg ik altijd neeee vast niet maar de mijne wel en dan lopen ze met een rood hoofd verbaasd snel verder

echt probeer maar... (en de mijne doet dan ook echt nix he, maar ik neem geen risico's als er zo'n minivechtmachientje zo te keer gaat)
al me kinders uitgevlogen
Quasar
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

speurneus carola schreef:nee als ze ze dan zeggen de mijne doet nix, terwijl die in zijn lijn hangt half aan stikken is, haren overend gromt en blaft.... ja ja doet nix

dan zeg ik altijd neeee vast niet maar de mijne wel en dan lopen ze met een rood hoofd verbaasd snel verder

echt probeer maar... (en de mijne doet dan ook echt nix he, maar ik neem geen risico's als er zo'n minivechtmachientje zo te keer gaat)
Dat zeg ik dus ook, als ze echt willen dat ze kennis met elkaar maken :roll: Aan de lijn dan he, dat wil ik dus echt niet he :evil:
Hij wilt dus niet kennis maken met opdringerige reu's hij gaat dan terug grommen en wie is dan het valse beest :roll:
Ellenn.
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door Ellenn. »

Hahha grappig, dat zeg ik dus echt heeel vaak tegen Narda.. "Doe eens normaal" en "Stel je niet zo aan" :eusashhh:
Veerle

Ongelezen bericht door Veerle »

Hmm, eerlijk is eerlijk, ik zeg dat ook regelmatig. Of ''doe eens niet zo raar joh''. Tja waarom weet ik ook niet, want begrijpen doen ze het toch niet!
sbientje
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door sbientje »

zei ik altijd tegen het paard waar ik altijd op reed. "hey, doe eens even normaal man!" Niet dat ie dat begreep hoor, maar ach.. maupie doet altijd superbraaf dus daar zeg ik alleen maar zoete dingetjes tegen ;)
:bruinkopje: Pom (5-12-2012)
:zwartkopje: Karel (17-1-2015)
Nienke & Foofer
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door Nienke & Foofer »

Oh.... Ik zeg (nu ik er zo over nadenk) best wel vaak "doe Normaaaaalll".. Als Foofer raar zit te doen of onnodig graaft zeg ik dat... En hij houdt dan ook nog op...
M_n_q_e
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door M_n_q_e »

De hele dag kraam ik allerlei onzin tegen ze uit.
En voor we naar bed gaan laat ik ze altijd beloven dat ze niks slopen en geen lawaai gaan maken. :)
Werkt als een tierelier!
Maar mijn "stel je niet aan" bij gedoe naar een andere hond werkt dan weer voor geen meter. :mad:
:zwartpootje: Trix (bij ons gekomen uit het asiel op 4-03-2011, geboortedatum onbekend maar geprikt op) 4-03-2006
:bruinpootje: Miep (Dior) 19-07-2010
Jess

Ongelezen bericht door Jess »

:D Je moet eens weten wat ik allemaal tegen ze zeg wanneer we wandelen.
Thuis trouwens ook. Alles wat we gaan doen, wat zij moeten doen ed wordt in geuren en kleuren tegen ze verteld. :oops:

Dus dat: doe eens normaal, zal je mij ook regelmatig horen zeggen. Op een verontwaardige toon en dan met een toevoeging erachter: doe eens ff normaal man. :pfffff:
Plaats reactie