Eindelijk zijn wij weer terug! Inmiddels zijn mijn baasjes en ik verhuist en kunnen wij 4 weken later gelukkig weer internetten. Ik vind ons nieuwe huis best wel leuk. Er is zelfs een tuin bij. Ik heb mijn vrouwtje horen zeggen dat zij de heilige geest ziet kruipen voor al het werk dat er nog in gedaan moet worden. Ik snap niet wanneer zij die heilige geest ziet; ik heb nog geen vreemde in de tuin gezien. Daarnaast is de tuin perfect: overal liggen hopen met modder en groeit er onkruid. Ik heb ook al heel wat stokken gevonden en kluiten met opgedroogde modder die ik vervolgens niet mee naar binnen mag nemen

Vrouwtje zegt dat ik moet schrijven dat wij op de camping leven: wij zijn nog op heel veel meubelstukken aan het wachten. Ook hebben wij nog geen keuken en nog geen raamdecoratie. Die raamdecoratie vind ik niet erg: nu kan ik goed naar buiten kijken.
De verhuizing was wel heel erg eng. Eerst ging ik heel vaak mee om te klussen in het huis en plotseling werd ik op een dag in de bench gezet en toen kwamen opa en baasje de hele flat leeghalen. Vanuit mijn bench zag ik dat de bank en de stoelen verdwenen. Ook heel veel dozen gingen weg. Ik vond het heel raar en ook wel eng. Ik werd steeds verdrietiger en ik begon een beetje te huilen. Op het einde namen ze ook de planten mee die ik in mijn puppytijd probeerde te slopen. Toen heb ik heel hard gehuild, omdat ik bang was dat ik achter moest blijven. Een tijdje later kwamen baasje en opa terug en toen werden al mijn spullen ingeladen en mocht ik met baasje mee in de auto

. Aangekomen bij het nieuwe huis zag ik al onze spullen staan en toen was ik heel vrolijk. Een uurtje later kwam vrouwtje 'thuis' in onze nieuwe huis en inmiddels was ik alweer gekalmeerd. Die avond bleven wij in dat huis slapen en inmiddels woon ik alweer bijna een maand in dit nieuwe huis. Er zijn heel veel mogelijkheden om te wandelen: binnen 5 minuten sta je in het bos. Ook ga ik ongeveer 3 keer per week joggen met mijn baasjes. Het enige jammer is dat ik de laatste weken zoveel ziek ben en zoveel naar de dokter moest, maar dat zal vrouwtje wel nog vertellen, neem ik aan.
Groetjes
Max
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.