Droogmachine........
-
roef
- Speurneus

knof en wat peper(4seisoenenpeper) is favo bij meneerEls schreef:Eitje erdoorheen, beetje kruiden, lukt prima.Max vind knoflook errug lekker erdoorheen, Bob gaat liever voor beetje rozemarijn of bassilicum
-
Labje
- Speurneus

-
roef
- Speurneus

ik maak idd kleine knikkertjes en die druk ik een beetje plat,dan droogt het nog sneller.
als ze klaar zijn(kleine 8 uur) dan zijn het ronde platte snoepjes en errug lekker zegt roef
er moeten in dit topic nog ergens foto`s van staan dacht ik.of ik heb ze al gedeleted bij photobucket
als ze klaar zijn(kleine 8 uur) dan zijn het ronde platte snoepjes en errug lekker zegt roef
er moeten in dit topic nog ergens foto`s van staan dacht ik.of ik heb ze al gedeleted bij photobucket
-
roef
- Speurneus

wie droogt hier nog?
meneer bohmann staat hier tevreden te zoemen met 2,5 kilo eendenvoetjes
roef en james vinden dit kolder
,vers zijn ze ook verrukkelijk
dus het pondje wat ik niet in de droger kwijt kon wordt nu maar over het avond eten verdeeld en wat als snackje morgen.
want dat drogen duurt........
meneer bohmann staat hier tevreden te zoemen met 2,5 kilo eendenvoetjes
roef en james vinden dit kolder
dus het pondje wat ik niet in de droger kwijt kon wordt nu maar over het avond eten verdeeld en wat als snackje morgen.
want dat drogen duurt........
-
Els
- Speurneus

Regelmatig
. Gisteren nog kilootje gehakt gedroogd en de looppootjes zijn ook zoooo lekker uit de droger.
Konijnenoortjes als ik ze kan krijgen gaan er ook in, maar dat duurt best wel lang.
Pens, lever, hart,pootjes, you name it en het gaat hier de droger in. Alhoewel het vers natuurlijk ook gegeten word.
Pens, lever, hart,pootjes, you name it en het gaat hier de droger in. Alhoewel het vers natuurlijk ook gegeten word.
Groetjes,
Els
Max, Voor altijd in ons hart.
Els
Max, Voor altijd in ons hart.
-
-kim-
- Speurneus

Hier heeft ie van de week ook nog flink zijn werk gedaan.
Kippenhartjes en maagjes,lamslong en rundergehakt had ik deze keer gemaakt en het smaakt de hondjes !
Kippenhartjes en maagjes,lamslong en rundergehakt had ik deze keer gemaakt en het smaakt de hondjes !
groetjes Kim , pootje van Mexx, Bear en JC
Charlie (v.d. Leeda) ( † 24-12-2007, voor altijd in ons hart) 31-3-1994
Mexx ( Tresor du taillis madame x Shallow bay v. Janslust )22-03-2007
Bear ( FAIR-COURT Play It Again )12-03-2009
JC ( Jill's Summer Breeze of Sir Geof ) 2-9-2013
-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

-
roef
- Speurneus

valt wel mee,maar je kunt er ook een klein eitje door doen voor de plakSaskia.Bernadette schreef:Ik gebruik de droger regelmatig. Doe er kip en mager rundvlees in, of hartblokjes.
Gehakt heb ik nog nooit gedaan........... valt dat niet erg uit elkaar dan?
-
rimanime
- Speurneus

Ik heb geitenlong in bestelling voor de droger.......Vorige week kipfilet in de droger. Blijft smullen voor ze 

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
-
Kay
- Speurneus

- Contacteer:
Vraagje aan de drogers tussen ons...
Hoe komen jullie aan eenden looppootjes ?
Komen die van een islamitische slager toevallig, of komen die van een andere leverancier?
Komen die van een islamitische slager toevallig, of komen die van een andere leverancier?
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!
Kay 22-10-2006
Daan 16-1-2010
Sjors 10-2-2015
-
Lupos
- Speurneus

- Contacteer:
eenden looppootjes kan ik denk ik zo voor je regelen hoor Monique
Volgens mij gaat het gewoon om de oranje vlies-voetjes van eenden toch? Kan ik denk ik wel voor een prikkie aankomen 

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Cial (Excalibur Cial V.t. Jagersgilde) 22-03-2012
-
roef
- Speurneus

ik heb ze met iemand samen besteld bij de VSE(15 kilo) dit zijn pootjes van slachteenden,je kunt kiezen voor A t/m C kwaliteit. ik geloof 1,30- voor een kiloKay schreef:Vraagje aan de drogers tussen ons...
-
Kay
- Speurneus

- Contacteer:
Oeh, dat zou mooi zijnLupos schreef:eenden looppootjes kan ik denk ik zo voor je regelen hoor MoniqueVolgens mij gaat het gewoon om de oranje vlies-voetjes van eenden toch? Kan ik denk ik wel voor een prikkie aankomen
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!
Kay 22-10-2006
Daan 16-1-2010
Sjors 10-2-2015
-
roef
- Speurneus

ik dacht...ik gooi dit topic maar weer eens een eind naar boven
hier droogt op het moment 2 kilo scholfilet en 1 kilo pangafilet,als dit morgen droog is gaat er nog een 3 kilo vis in.
gisteren 1 kilo kippenhartjes en 1 kilo kippenmaagjes gedroogt.
de garage wordt al 2 dagen goed bewaakt door de mannen
hier droogt op het moment 2 kilo scholfilet en 1 kilo pangafilet,als dit morgen droog is gaat er nog een 3 kilo vis in.
gisteren 1 kilo kippenhartjes en 1 kilo kippenmaagjes gedroogt.
de garage wordt al 2 dagen goed bewaakt door de mannen