Zin in een koud drankje??;)
-
Gerritte
- Erelid

-
Nathalie01
- Middelgrote hondenneus

-
daantjuh85
- Hele grote hondenneus

-
Marlotte
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
Ik ben ook heel erg blij met de combimariska1972 schreef:wat een mooie pupsels zeg Maddox en Molly is een zeer mooie combi vind ik
blijft er iets bij jullie??
gr mariska

-
Marlotte
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
Ze zijn heerlijk wolligNathalie01 schreef:Mooie pupsssWat hebben ze veel/lang haar? of lijkt dat maar zo. Moet zo lachen om die haartjes boven de oren net een soort hanekam..

-
mariska1972
ik kan goed begrijpen dat je deze combi nog een keertje wil doen!!Marlotte schreef:Ik ben ook heel erg blij met de combimariska1972 schreef:wat een mooie pupsels zeg Maddox en Molly is een zeer mooie combi vind ik
blijft er iets bij jullie??
gr mariskaHelaas is het dit keer niet verstandig om er één te houden (ik heb namelijk ook Susie nog die net een jaar is). Maar ik wil de combi heel erg graag nog een keer herhalen en dan blijft er zeker één
-
Marlotte
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
-
Tilly
- Speurneus

- Contacteer:
Ja dat vond ik ook. Ik dacht eerst dat het een combi was met een golden.Marlotte schreef:Ze zijn heerlijk wolligNathalie01 schreef:Mooie pupsssWat hebben ze veel/lang haar? of lijkt dat maar zo. Moet zo lachen om die haartjes boven de oren net een soort hanekam..
Het valt wel mee hoor qua hoeveelheid haar, ze hebben een mooie vacht. Het zijn ook vooral stevige pups (ze zijn natuurlijk ook maar met zijn 3en) en daardoor zien ze er lekker wollig uit
Vindt ze prachtig
Groetjes Tilly
Pootje van Gina & Akka
*Er is op de wereld geen betere psychiatrie, dan een hond die je gezicht aflikt*
Pootje van Gina & Akka
*Er is op de wereld geen betere psychiatrie, dan een hond die je gezicht aflikt*