Ze is er!

Plaats hier alle vragen over de aanschaf van een Labrador.
Donja

gaat nu heel goed

Ongelezen bericht door Donja »

Nou het viel allemaal toch erg mee gister met het eten. Uiteindelijk heeft ze wel alles gehad wat ze binnen moest hebben. Vannacht heeft ze van 23 tot 5 uur in de bench geslapen! ben trots op haar! ze vond de bench in het begin niet zo leuk maar doordat ik dicht in de buurt lag gaf ze zich toch over. Vanmorgen heeft ze haar bak eten ook direct leeggegeten. Ik denk wel dat ze wat last heeft van diaree... het is niet heel dun maar ze moet wel iets van 4x per dag poepen... of is dat normaal? vanmorgen heeft ze het al 2x gedaan.. Wel buiten!
En ze is zo slim! ze weet nu al dat ze moet zitten en als ik dan verder weg loopt komt ze als ik haar roep!
volgens mij heb ik wel de liefste en slimste hond die er is :wink:
petra2612
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door petra2612 »

Fijn dat het goed is gegaan. Ik denk niet dat ze diarree heeft pupjes poepen gewoon nog erg veel meerdere keren per dag. Zolang het geen water is (vla is ook nog geen diarree) en je ziet er geen bloed bij hoef je je geen zorgen te maken 8) Wat een slimme hond :D denk dat ze graag bij je in de buurt is :wink:
***Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd!***
Groetjes, Petra
lien86

Ongelezen bericht door lien86 »

wat leuk zeg! heb je idd foto's?
ik zei gister nog tegen mn vriend, hij was een paar maandjes geleden nog zo klein en nu al zo groot. maar wel superleuk hoor dat je hem ziet opgroeien :)
Donja

Ongelezen bericht door Donja »

Heb foto's in de fotohoek geplaatst onder het kopje: Tara
Kristel

Ongelezen bericht door Kristel »

Heel veel plezier samen toegewenst!!
Pasja at de eerste paar dagen ook slecht. Tijdens het eten was ze ook steeds afgeleid.
Daar zie je nu alleen niks meer van haha.
Komt goed hoor!
Rena
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door Rena »

Heel veel geluk met Tara!
Plaats reactie