Je kan jezelf wel voor je kop slaan........

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
daantjuh85
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Je kan jezelf wel voor je kop slaan........

Ongelezen bericht door daantjuh85 »

Ik was gister even aan het doggysitten :wink: op het hondje van de boerderij waar wij jaarlijks oppassen (maar dan voor een weekje of soms zelfs 2 :D )
Tabor is daar al helemaal ingeburgerd en het is echt zijn tweede thuisje geworden! En thja daar woont zijn grootste vriendje Mazzel. Als we aankomen begint het gepiep en gedram want IK WIL DIE AUTO UIT NAAR MN VRIENDJE!
Gelukkig had hij al gauw door dat dit gedrag hem niet verder zou helpen en hij netjes moest zitten tot ik hem uit de auto uit zou tillen. Oke ga je mee? En vervolgens VLIEGT hij mn armen in :verliefd1:
En dan HOP naar de deur! Daar zit Mazzel ondertussen al blaffend (ja hij attendeert de eigenaren er altijd op dat er iemand het terrein op komt :roll: )
Nagoed de deur ging open en toen begon het feest, SPELEN! Binnenshuis is het gelukkig koeler dus dat gaat dan gelukkig wel goed.
Dus die hadden elkaar weer gevonden en ik dacht wel even nog de container binnen te halen (die stond aan het begin van de oprijlaan, waar ook een wildrooster is vanwege alle dieren op het terrein). Nagoed, ik liep erheen en de hondjes hadden hun spelen buiten voortgezet.
Normaal is Tabor altijd helemaal in beslag genomen door zijn vriendje en uitgerekend nu wanneer ik over het wildrooster ben bedacht hij dat hij wel bij het baasje in de buurt moest blijven. Als een dolle stier rent hij op me af en reageerde niet meer op mijn brul, dan zie je dit natuurlijk in slo motion gebeuren :cry: Met de eerste 2 poten beland hij op het rooster zelf maar de derde die hij neerzet die ging ertussen :shock: :cry: :cry: :cry: :cry:
Oh mijn hemel wat ben ik geschrokken zeg!!!! Bah, als ik er nog aan terug denk.. :(
Op het moment dat hij het rooster heeft bereikt en het gebeurd sta ik ook bij het rooster en vang hem als het waren op, waardoor hij niet kan doorrennen. Mijn hemeltje.. hij had zn poot wel kunnen breken! Ik moet er toch zo niet aan denken.. Hij had er gewoon zo overheen gedenderd in die enthousiaste galopsprongen van hem om bij mij te komen
Hij is er zelf volgens mij ook wle van geschrokken, hij tilde zijn pootje op. Maar ook vriendje Mazzel was gauw in de buurt om te kijken of het goed ging. en zodra die in het zicht was van Tabor was hij het blijkbaar alweer vergeten want hij speelde gelijk weer door met zijn vriendje :roll:
Maar toch een beste schaafwond hoor :( Deze (na wel eerst even contact te hebben gehad met de da) schoongemaakt en betadine zalfje erop.. Toch even goed in de gaten houden, maar naast de schaafwond gelukkig niks te zien of voelen. Ook Tabor maalt er verder niet meer om (zelfs niet om het wondje).
Maar wauw wat een schrik zeg...
Merle
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Merle »

Oeh, kan me voorstellen dat je daarvan schrik! Gelukkig was Tabor snel van de schrik bekomen :wink: ! Joh, kan gebeuren...je had niet gedacht dat hij achter je aankwam.
Ladiela

Ongelezen bericht door Ladiela »

Hè bah! Wel een bikkel
bubbles
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door bubbles »

Oei, gelukkig ving je hem op!
Op onze camping hebben ze ook wildroosters. Daar moeten we over als we het bos in willen.
Dan zei ik steeds 'voorzichtig', 't is net alsof ze haar teentjes spreidt en zo op die balkjes oversteekt. De eerste keren had ik een rolletje tapijt :roll: onder m'n arm mee, voor het geval ze er niet over zou durven :oops:
sbientje
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door sbientje »

levensgevaarlijk idd.. wij hebben het op de manege weleens gehad. paard schrok en ging pardoes over het rooster.. gelukkig viel het mee, maar ze breken zo een paar poten. daar moet je toch niet aan denken!
:bruinkopje: Pom (5-12-2012)
:zwartkopje: Karel (17-1-2015)
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Pff dat is idd goed schrikken zeg :shock: Gelukkig heb je hem goed kunnen opgevangen. Het had veel erger kunnen aflopen...
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

Oh, dan staat je hart stil he? :? Gelukkig is het toch nog goed afgelopen. Dat schaafplekje geneest wel weer immers. :)
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
daantjuh85
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door daantjuh85 »

Vandaag toch even bij de da geweeest voor een plekje onder zijn voet. En ook de da vond het wondje er mooi en rustig uitzien. Gelukkig dus maar weeer :D
marielle75
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door marielle75 »

Gelukkig maar!
Zal best wel schrikken zijn geweest.
Afbeelding
Miske
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Miske »

Jaaa, herkenbaar helaas! Veel beterschapjes Tabor! Olly's wondje ziet er gelukkig al beter uit dankzij Vetramil-wondzalf!
:zwartpootje: Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.
Bommel Achter 't Dijkje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Bommel Achter 't Dijkje »

Dat zijn inderdaad van die dingen waar je dan te laat weer aandenkt
gelukkig viel het mee :blondpootje:
Een dag zonder hond, is een gemis.
Bommel r.i.p. miss you :blondpootje:
02-06-2007 :blondpootje: 27-11-2014
Catharina-1

Ongelezen bericht door Catharina-1 »

Gelukkig is het goed afgelopen. Kan me voorstellen dat
dit een angstig moment is geweest. Bij ons in de
parken liggen ook wildroosters en dan een 15 cm
houten balkje ernaast waar je je fiets of jezelf
overheen mag balanceren en de hond... die mag
proberen dat voorbeeld te volgen :confused:
wobbetje

Ongelezen bericht door wobbetje »

Het zijn toch wel echte bulldozers hé..... soms voor niets of niemand te houden..... eens ze het iets in hun hoofd hebben dan gáááán ze er compleet voor met geweldige oogkleppen voor alle gevaar..... hier nog zo eentje hoor.....
Gelukkig is het goed afgelopen en is hij het waarschijnlijk vlugger vergeten dan jij......

Groetjes
Martine en Wobbe
Lausje
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Lausje »

Das schrikken zeg! Gelukkig is het met een sisser afgelopen :)
Plaats reactie