Tabor is daar al helemaal ingeburgerd en het is echt zijn tweede thuisje geworden! En thja daar woont zijn grootste vriendje Mazzel. Als we aankomen begint het gepiep en gedram want IK WIL DIE AUTO UIT NAAR MN VRIENDJE!
Gelukkig had hij al gauw door dat dit gedrag hem niet verder zou helpen en hij netjes moest zitten tot ik hem uit de auto uit zou tillen. Oke ga je mee? En vervolgens VLIEGT hij mn armen in
En dan HOP naar de deur! Daar zit Mazzel ondertussen al blaffend (ja hij attendeert de eigenaren er altijd op dat er iemand het terrein op komt
Nagoed de deur ging open en toen begon het feest, SPELEN! Binnenshuis is het gelukkig koeler dus dat gaat dan gelukkig wel goed.
Dus die hadden elkaar weer gevonden en ik dacht wel even nog de container binnen te halen (die stond aan het begin van de oprijlaan, waar ook een wildrooster is vanwege alle dieren op het terrein). Nagoed, ik liep erheen en de hondjes hadden hun spelen buiten voortgezet.
Normaal is Tabor altijd helemaal in beslag genomen door zijn vriendje en uitgerekend nu wanneer ik over het wildrooster ben bedacht hij dat hij wel bij het baasje in de buurt moest blijven. Als een dolle stier rent hij op me af en reageerde niet meer op mijn brul, dan zie je dit natuurlijk in slo motion gebeuren
Oh mijn hemel wat ben ik geschrokken zeg!!!! Bah, als ik er nog aan terug denk..
Op het moment dat hij het rooster heeft bereikt en het gebeurd sta ik ook bij het rooster en vang hem als het waren op, waardoor hij niet kan doorrennen. Mijn hemeltje.. hij had zn poot wel kunnen breken! Ik moet er toch zo niet aan denken.. Hij had er gewoon zo overheen gedenderd in die enthousiaste galopsprongen van hem om bij mij te komen
Hij is er zelf volgens mij ook wle van geschrokken, hij tilde zijn pootje op. Maar ook vriendje Mazzel was gauw in de buurt om te kijken of het goed ging. en zodra die in het zicht was van Tabor was hij het blijkbaar alweer vergeten want hij speelde gelijk weer door met zijn vriendje
Maar toch een beste schaafwond hoor
Maar wauw wat een schrik zeg...