Wie gaat er naar de Pinkstershow van de KC Arnhem? Op zondag 12 juni is de rasgroep 8 aan de beurt dus onze lieve labjes......
Ik ga er heen om te kijken want meedoen met Brent lijkt me geen goed idee
Het is bij mij om de hoek zeg maar dus ik hoop er een aantal van jullie te treffen.
Mijn labje is meer dan een hond alleen..... ook mijn beste maatje
Mmm, die safestix staan we dus niet mee, want nu blijkt dat ze pas 30 juni in Nederland verwacht worden.
Lang verhaal, maar ik kan er niks aan Veranderen helaas!
Ik neem wel andere leuke dingen mee!
Ik zou de muziek willen kennen waarvoor de staart van mijn hond de maat slaat!
Leuk Samantha!! Neem je Macho ook mee? Kost je trouwens wel €4 als je hem meeneemt .... vind dat een rare regeling dat je ook voor je hond moet betalen als bezoeker maar ja.......
Leuk Samantha!! Neem je Macho ook mee? Kost je trouwens wel €4 als je hem meeneemt .... vind dat een rare regeling dat je ook voor je hond moet betalen als bezoeker maar ja.......
ik vind dat geen gekke regeling dat doen ze om honden van buiten af te weren omdat er al zoveel honden op een kluitje zitten!!! en arnhem is nou niet dat je zegt een echte ruime show!
ik vind dat geen gekke regeling dat doen ze om honden van buiten af te weren omdat er al zoveel honden op een kluitje zitten!!! en arnhem is nou niet dat je zegt een echte ruime show!
gr mariska
Hoi Mariska,
daar heb je gelijk in..had daar niet bij stilgestaan inderdaad.
Rijnhal is idd niet erg groot en er zijn natuurlijk veel meer rassen dan alleen de Labjes.....